صفحه اصلی / تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال استان قزوین تا پایان سال ۹۶

تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری اراضی مسکونی غیرفعال استان قزوین تا پایان سال ۹۶

 اداره کل راه و شهرسازی که مهلت اخذ پروانه و احداث بنای آن‌ها منقضی شده ، هر چه سریع‌تر جهت اخذ پروانه اقدام نمایند، در غیر این صورت قرارداد واگذاری آن‌ها از درجه اعتبار ساقط می‌گردد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سیدهادی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بخشنامه سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی مهلت اخذ پروانه و احداث بنا برای کلیه دارندگان قرارداد زمین مسکونی از سوی این اداره کل تا پایان سال ۹۶ تمدید شده است.
وی در ادامه اضافه کرد: در این بخشنامه بر تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری اراضی مسکونی که در سنوات گذشته منعقد و منجر به ساخت و ساز نشده تأکید شده است.
سرپرست مدیریت املاک و حقوقی بیان کرد: کلیه دارندگان قراردادهای زمین‌های مسکونی از سوی اداره کل راه و شهرسازی که مهلت اخذ پروانه و احداث بنای آن منقضی شده و تاکنون اقدامی جهت احداث بنا ننموده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به انجام اقدامات قانونی جهت اخذ پروانه از طریق شهرداری‌های مربوطه اقدام نمایند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه این افراد باید پس از اقدام جهت اخذ پروانه، مراتب را به اطلاع مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی اطلاع دهند، بیان کرد: با توجه به تمدید مهلت این بخشنامه تا پایان سال ۹۶، بدیهی است کسانی که تا پایان مهلت مقرر وضعیت اراضی خود را تعیین تکلیف ننمایند قرارداد واگذاری آن‌ها از درجه اعتبار ساقط می‌گردد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.