صفحه اصلی / بهسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر مسجدسلیمان

بهسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر مسجدسلیمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رسول کریمی نژاد گفت:  مسکن مهر شهرستان مسجدسلیمان شامل بیش از ۱۲۰۰ واحد است که حدود ۵۰ درصد آن تکمیل و مابقی آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در حال انجام است.
وی ادامه داد: جهت تکمیل واحدهای باقی‌مانده، دولت تدبیر و امید با افزایش تسهیلات از سقف ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان موافقت کرده که امیدواریم با این افزایش وام روند اجرایی کار سرعت گیرد و هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل این پروژه باشیم.
کریمی نژاد ادامه داد: تعاونی‌های مسکن (مهر و خودمالک) می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی جهت تکمیل مدارک و معرفی به استان جهت افزایش وام اقدام نمایند.
رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: این اداره به موازات عملیات اجرایی واحدهای مسکونی توسط تعاونی‌ها نسبت به اجرای زیرساخت‌ها اقدام نموده و جهت تکمیل کل سایت نیاز به اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان است.
وی تصریح کرد: در راستای رفاه حال مردم بهسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر شهرداری را در دستور کار قرار دادیم و در دی‌ماه سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع و ظرف مدت کم‌تر از ۳ ماه به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: جهت انجام این مهم حدود ۱۴۰۰۰ مترمکعب عملیات خاکی، ۱۸۰ متر طول کانال هدایت آب سنگی، ۳ دستگاه آبرو لوله‌ای، ۹۰۰ متر طول جدول‌کشی، ۸۰۰ مترمکعب دیوار حائل و ۳۰۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان انجام شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.