صفحه اصلی / سنگاپور توسعه روابط نفتی با ایران را در دستور کار دارد

سنگاپور توسعه روابط نفتی با ایران را در دستور کار دارد

است و از این رو توسعه روابط ایران و سنگاپور در این زمینه را در دستور کار داریم.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، محمد مالکی عثمان در خصوص برنامه‌های کشور سنگاپور برای توسعه روابط با ایران اظهار داشت: در حال حاضر با کشور ایران روابط بسیار خوبی را داریم و طی سفری که به ایران داشتم و با سران زیادی در تهران و اصفهان دیدار کردم توسعه روابط به ویژه در حوزه فرهنگی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی توسعه روابط اقتصادی را نیز از دیگر برنامه‌های دولت سنگاپور برای ارتباط با کشور ایران عنوان کرد و افزود: در این بین شهر اصفهان از ظرفیت‌های خوبی برای این امر برخوردار است و وزیر اقتصاد سنگاپور سال گذشته به اصفهان سفر کرده و شرایط این شهر را بررسی کرده است.
مشاور وزیر امور خارجه و وزارت دفاع سنگاپور اضافه کرد: نفت یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های اقتصادی ایران است و از این رو سنگاپور قصد دارد در حوزه نفت با ایران توسعه فعالیت را داشته باشد.
وی با بیان اینکه فرهنگ دو کشور ایران و سنگاپور نیز می‌تواند یکی از نقاط توسعه روابط این دو کشور باشد،‌ تصریح کرد: در این زمینه یادآور می‌شوم که کرسی تمدن شناسی ایران در دانشگاه سنگاپور وجود دارد و اساتیدی از ایران در دانشگاه سنگاپور این تدریس را بر عهده دارند که این امر زمینه خوبی برای شناخت فرهنگ دو کشور است.
مالکی عثمان  گفت: تمدن باستانی ایران همه کشورها را به خود جذب می‌کند و از این رو باید از این ظرفیت بهره برداری لازم را داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.