صفحه اصلی / مبانی انقلاب در قالب هنر به نسل‌های جدید معرفی شوند

مبانی انقلاب در قالب هنر به نسل‌های جدید معرفی شوند

حسام سالکی با اشاره به نزدیک شدن سالروز هفته هنر انقلاب، اظهار کرد: حوزه هنری به عنوان یکی از نهادهای دولتی و متولی هنر متعهد و انقلابی، از سه سال پیش تاکنون مسئولیت برگزاری برنامه‌های ویژه هنر انقلاب را به عهده گرفته است.
وی برگزاری برنامه‌های منسجم و مستمر را از جمله اهداف حوزه هنری در راستای استفاده از وجوه مختلف هنر انقلابی در سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ هنر متعهد و انقلابی مهمترین رسالت حوزه هنری در کشور است.
معاون فرهنگی حوزه هنری یزد در ادامه با اشاره به نقش هنر در ماندگاری و اثربخشی اندیشه و تفکر افراد، گفت: مبانی انقلاب اسلامی باید در قالب هنر به اقشار مختلف جامعه و نسل جدید منتقل شود.
سالکی تبیین هفته هنر انقلاب بین مردم و مسئولان فرهنگی هنری استان و کشور را از دیگر اهداف حوزه هنری و ستاد بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی در کشور دانست و افزود: معرفی شاخص‌های هنر متعالی و انقلابی به افراد جامعه به منظور حراست از ارزش‌های دینی، اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی ضروری است.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به این که هنر انقلاب بیانگر ارزش‌های انسانی و الهی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: تولید هنر انقلابی یکی از موثرترین راهکارهای ترویج ارزش‌های شهدا و انقلاب است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.