صفحه اصلی / کشف بیش از ۲۱۶ میلیاردریال کالای قاچاق درالبرز

کشف بیش از ۲۱۶ میلیاردریال کالای قاچاق درالبرز

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, سرداربخشعلی کامرانی صالح افزود: این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۶۰۰درصد افزایش یافته است .
وی خاطرنشان کرد که دراین مدت نیز ۱۹ قاچاقچی کالا دستگیر و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین قاچاقچیان توقیف شد.
وی افزود: دراین زمینه پنج پرونده قضایی تشکیل شده که یک فقره مربوط به
قاچاق بالای ۵میلیاردریال ، یک فقره مربوط به قاچاق بالای یک میلیاردریال و سه فقره دیگر نیز مربوط به زیر یک میلیاردریال است .
وی گفت : بیشترین کالای کشف شده دراین مدت سیگار، فرآورده های نفتی ، برنج ، دارو، لوازم آرایشی وبهداشتی، لوازم خانگی ، گوشی تلفن همراه، پوشاک، پارچه ، لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت بوده است.
وی خاطرنشان کرد : برای مقابله با قاچاق کالا نیاز به عزم جدی است که ظرفیت های اصناف برای کاهش جرم درجامعه نقش بسزایی دارد.
کامرانی صالح با بیان اینکه امروز یکی از ابعاد جهادی جامعه ما موضوع رفع مشکل بیکاری است و اصناف می توانند در زمینه کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال نقش آفرین باشند، عنوان کرد: کالای قاچاق، اقتصاد و بازار را تحت الشعاع قرار می دهد و در زمینه مبارزه با کالای قاچاق عزم ملی و فرهنگ سازی و مشارکت گسترده مردم لازم است.
وی گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا، مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان، زیر نظر دقیق پلیس قرار دارد.
وی تاکیدکرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در طلیعه سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و برای تحقق منویات معظم له درخصوص مقابله با قاچاق کالا و جهاد همه جانبه با اقدامات غیرقانونی سودجویانی که ارکان تولید ملی و اشتغال جوانان کشور را نشانه رفته اند پلیس نیزبرحسب وظیفه ذاتی خود ازهیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.