صفحه اصلی / به دعوت نخبگان و متخصصان وارد انتخابات شدم

به دعوت نخبگان و متخصصان وارد انتخابات شدم

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، خسرو  نصیری زاده، دبیرکل مجمع متخصصین ایران با اعلام خبر نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: من بنا به دعوت جمعی از متخصصان و نخبگان کشور که یک مجموعه بیش از ۱۰۰ هزار نفری است، وارد عرصه انتخابات شدم. نصیری زاده در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد به نفع کسی کناره‌گیری کند، گفت: من بنا بر ائتلاف یا
 کناره‌گیری ندارم. 
وی با بیان اینکه من رسالت خودم را پاسخگویی به مطالبات مردم می‌دانم، اظهار داشت: افزایش مشارکت عمومی یکی دیگر از دغدغه‌های من است. آسیب‌های اجتماعی، رکود، بیکاری و افزایش بزهکاری دردهای جامعه ماست. ۲.۵ میلیون فارغ‌التحصیل بیکار داریم، دولت اعلام می‌کند تنها ۷۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند؛ ازاینرو توجه به شعار اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار دولت دوازدهم  قرار بگیرد. 
دبیرکل مجمع متخصصین ایران درباره وضعیت روحانی در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: استنباط من از آرایش نیروهای سیاسی این است که انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود و نمی‌توان نتیجه انتخابات را در دور دوم پیش‌بینی کرد. 
نصیری زاده درباره حامیان خود در انتخابات پیش‌رو، گفت: من کاندیدای ائتلاف ملی نخبگان ایران اسلامی هستم که بالغ بر جمع کثیری از نخبگان است. 
خسرو نصیری زاده، دبیرکل مجمع متخصصین ایران از شخصیت‌های اعتدال‌گرای کشور است که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ نیز ثبت‌نام کرده بود. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.