صفحه اصلی / فروش ۱۵ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز از مرزهای تمرچین پیرانشهر وکیله سردشت

فروش ۱۵ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز از مرزهای تمرچین پیرانشهر وکیله سردشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از فروش ۱۵ میلیون لیتر فرآورده نفتگاز از مرزهای تمرچین پیرانشهر وکیله سردشت خبر داد و گفت : سال گذشته با این میزان فروش سوخت در مرزها، ۱۴۱ میلیارد ریال درآمد عاید دولت شده است.  به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب،محمد صادقی با بیان این خبر به مصرف فرآورده های نفتی درسال گذشته اشاره کرد و افزود : در سال ۹۵ مصرف بنزین معمولی و سوپر با ۲۹۹ میلیون لیتر با ۳,۳درصد افزایش همراه بوده است.
صادقی مصرف نفتگاز را ۳۲۲ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت : اجرای طرح پیمایش بخش حمل و نقل، لغوطرح سوختگیری باک پر درمرز تمرچین، تبدیل سوخت مصرف کنندگان عمده به گاز طبیعی موجب کاهش ۴,۵ درصدی در مصرف نفتگاز شده است.
وی به مصرف نفت سفید با ۲۲۶ میلیون لیتر اشاره و تصریح کرد : این فرآرده نیز با ۶,۵ درصد کاهش روبه رو بوده که دلیل کاهش آن گازکشی منازل و بازنگری کالابرگ ها بوده است.
این مقام مسوول ادامه داد : سال گذشته مصرف نفتکوره ۴۳ میلیون لیتر بوده که از افزایش ۲۴ درصدی برخوردار بوده، ضمن اینکه این افزایش به خاطر ذخیره این فرآورده برای سوخت دوم در کارخانه قند نقده، پیرانشهرو سیمان کاوان بوکان از عمده دلایل افزایش مصرف نفتکوره بوده است.
صادقی به افزایش دو درصدی مصرف سی ان جی در سطح منطقه اشاره کرد و گفت : سال گذشته، مقدار ۱۵۷میلیون متر مکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش توزیع شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب در بخشی از سخنان خود به بارش برف و برودت هوای سرد در شمالغرب کشور از سیزدهم فروردین ماه سال جاری اشاره و اظهار کرد : با تلاش کارکنان عملیاتی،ستادی و برنامه ریزی انجام شده توزیع سوخت درجنوب استان آذربایجان غربی به ویژه در مبادی مصرف،فروشندگی های روستایی به ویژه مناطق سخت گذر به موقع و بدون هیچگونه مشکلی در حال انجام است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.