صفحه اصلی / محصولات لبنی گران شده به نرخ‌های قبل بازگشت

محصولات لبنی گران شده به نرخ‌های قبل بازگشت

 با گرانفروشان، دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که از امروز کارخانه‌های لبنی که اقدام به افزایش قیمت کرده بودند، قیمت‌های خود را به حالت قبل بازگردانده‌اند.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رازق، طی هفته گذشته دو کارخانه تولید کننده محصولات لبنی مطرح، اقدام به افزایش قیمت دو محصول ماست و شیر کرده بودند که این اقدام از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفت و این سازمان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که افزایش قیمت محصولات لبنی تخلف است و بدون مجوز صورت گرفته که با متخلفان برخورد می‌شود و نرخ ها به حالت سابق بازمی‌گردد.
در این راستا، رضا باکری – دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی – اعلام کرد: این دو کارخانه لبنی اقدام به افزایش قیمت ماست و شیر کرده بودند برای خود دلایلی داشتند که آن را مطرح کرده بودند اما این اقدام را خود کارخانه‌های لبنی انجام داده بودند.
وی افزود: بر اساس توافقاتی که این کارخانه های لبنی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داشتند مقرر شد از امروز(چهارشنبه) با نرخ‌های گذشته محصولات خود را روانه بازار کنند و این اقدام از امروز صورت گرفت ضمن کارخانه های مورد نظر از دلایل​ خود را برای افزایش قیمت محصولات خود به سازمان حمایت اعلام کردند و مقرر شده تا این ادله مورد بررسی قرار گیرد و تصمیمات بعدی از سوی این سازمان اتخاذ شود.
حال باید دید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که به گفته خود قرار است با گران‌فروشان محصولات لبنی برخورد کند، تصمیمی اتخاذ می‌کند تا دیگر صنایع لبنی مانند سال‌های گذشته اقدام به گران‌فروشی و اتخاذ تصمیمات خودسرانه نکنند یا آنکه برخوردها و جرائم سازمان حمایت بازدارندگی لازم را ندارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.