صفحه اصلی / افزایش ۱۱ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های هرمزگان

افزایش ۱۱ درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های هرمزگان

 نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش یافته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، علیرضا مجرد گفت: میزان تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش یافته است.
وی میزان تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان را بیش از هشت میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تردد اعلام کرد که از این تعداد ۱۱۵۰۰۹۰ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۷۶۹۱۸۶۲ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است و بیشترین حجم تردد به ترتیب مربوط به محورهای بندر رجایی- بندرعباس با ۳۷۲۷۹۴ تردد، سه‌راهی باباغلام – بندرعباس با ۳۳۷۵۷۳ و بندرعباس – سه‌راهی باباغلام با ۳۱۸۱۱۵ تردد به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان افزود: در این مدت تعداد ۱۳۳۰۰۶۸ تردد فاصله طولی مجاز بین خودروها را رعایت نکرده که در بین محورهای استان بیشترین تخلف از این نوع به ترتیب مربوط به محورهای بندر رجائی – بندرعباس با ۷۲۲۱۰ تردد و محور بندرعباس -بندررجایی با ۶۷۷۲۳ تردد بوده است.
علیرضا مجرد گفت: حجم تردد ورودی به استان ۴۹۲۷۹۴ وسیله نقلیه بوده که از این تعداد ۹۴۳۶۲ تردد مربوط به ورودی از سمت شهرستان حاجی‌آباد و ۶۹۶۰۶ وسیله نقلیه از سمت شهرستان پارسیان، ۱۲۰۶۷ وسیله نقلیه از شهرستان جاسک و ۱۴۵۹۱۱ وسیله نقلیه از سمت رودان، ۵۴۶۹۳ وسیله نقلیه از سمت گهکم، ۱۱۶۱۵۵ تردد از سمت لاورچهوو و از سمت بستک و کهورستان تردد وسیله نقلیه بوده  است.
وی بیان کرد: تعداد خودروهایی که در این مدت سرعت مجاز را رعایت نکرده‌اند ۱۳۸۶۸۳۹ تردد بوده که بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز مربوط به محور درگهان (قشم)– لافت با ۱۹۵۴۹۱ تخلف سرعت و محور قشم – درگهان با ۱۸۰۵۳۴ رکورد تخلف سرعت به ثبت رسیده است. در مجموع سرعت متوسط در راه‌های استان ۷۸ کیلومتر بر ساعت است که بالاترین سرعت متوسط در این مدت مربوط به درگهان- قشم با ۱۱۶ کیلومتر در ساعت است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.