چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی و قابل رقابت، فرصت های شغلی پایدار ایجاد می کند

ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی و قابل رقابت، فرصت های شغلی پایدار ایجاد می کند

 نام گذاری ها محور اقتصاد مقاومتی است و موضوع ایمن کردن اقتصاد و حفاظت از تکانه های اقتصادی از دغدغه های مقام معظم رهبری است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، حمید فرسایی وحید  افزود: مدیران و مسئولان کشور با توجه به پیاده سازی مدل های گوناگون اقتصادی باید بدنبال ایجاد شرایط مناسب اقتصادی که محور بسیاری از چالش های کشور است، باشند و با ارائه راهکارهای جدید در راستای ایمن کردن اقتصاد کشور گام بردارند.
وی تصریح کرد: نکته بسیار مهم در دو حوزه تولید و اشتغال، هماهنگی و محوریت بخشیدن به تولید با کیفیت قابل رقابت در راستای ایجاد فرصت های شغلی است. ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی می تواند علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای کشور ، مصرف مردم را به استفاده از کالاهای ایرانی سوق دهد.
فرسایی وحید، برنامه ریزی ، هدایت سازی ، بستر سازی و پیگیری اصلاح قوانین دست و پا گیر و کاهش هزینه های مرتبط تولید را از جمله وظایف مسئولان اقتصادی  برشمرد و اظهار کرد: نقش بخش خصوصی مانند اتاق اصناف ایران و اتاق بازرگانی تشکیل ستاد کشوری ‘ همراهی و هم افزایی و هماهنگی در پیاده سازی منسجم و متوازن و بومی سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور و استفاده از ظرفیت های استانی(اتاق اصناف) در جهت پیاده سازی آنها و تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی که به صورت کاربردی بدنبال تحقق سیاست های سال ۹۵ و ۹۶ باشند.
رییس اتاق اصناف همدان تاکید کرد: مهمترین مشکل اصلی کشور ما در تحقق نیافتن برنامه های توسعه ای و سیاست گذاری های سال نبود مدیران شایسته که اساس انتخابشان شایسته سالاری باشد، است.
وی تصریح کرد: مدیران سیاسی در جایگاه های اقتصادی نمی توانند موفق عمل کنند و این است که ما در تمام این سالها نتوانستیم به اهداف خودمان در زمان های مشخص شده برسیم.
فرسایی وحید اظهار کرد: اتاق اصناف همدان برای سال ۹۶ با توجه به منویات مقام معظم رهبری برنامه های کوتاه مدت و میان مدت  توسعه ای خود را در زمینه ظرفیت های تولید استان در قالب برگزاری نمایشگاه های تخصصی کشوری و جشنواره ای فصلی و سمینارهای آموزشی برای اصناف و تولید کنندگان با همراهی اتاق بازرگانی در دستور کار خود قرار داده است./

همچنین مطالعه کنید:

ضرورت اصلاح ماده (۱۸) قانون جهش تولید مسکن و نظارت بر حسن اجرای قانون

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.