صفحه اصلی / پنجاه ونهمین جایگاه سوخت استان سمنان افتتاح شد

پنجاه ونهمین جایگاه سوخت استان سمنان افتتاح شد

به زائرین حرم رضوی(ع) افزایش می یابد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی‌شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود، سبحان رجب پور و هیئت همراه با حضور در شهرستان سرخه به اتفاق مسئولین این شهرستان سومین جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفتگاز این شهرستان را افتتاح واز قسمت های مختلف آن بازدید کردند.
رجب پور شمار جایگاه های منطقه را با بهره برداری از این جایگاه ۵۹ باب اعلام و تصریح کرد: این جایگاه با سرمایه گزاری دو میلیاردو پانصد میلیون تومان توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت سه هزارو ۶۰۰ متر مربع احداث و برای ده نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.
وی افزود: جایگاه "مهزیار" دارای چهار سکو، با هشت نازل بنزین و هشت نازل نفتگاز در مجاورت زائر سرای لاسجرد کمک شایانی به کاهش حجم ترافیک خودروها جهت سوختگیری در مسیر بازگشت زائرین و مسافرین از حرم رضوی(ع) انجام خواهد داد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود همچنین از افزایش ظرفیت جایگاه سی ان جی شهرداری شهمیرزاد خبر داد وگفت: این جایگاه باسرمایه گزاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت اعتبار به مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان   از ظرفیت ۵۰۰ به ۱۰۰۰ متر مکعب افزایش یافت.
سبحان رجب پور بیان داشت: این جایگاه با ظرفیت ده هزار متر مکعب، درمدت زمان ۲۴ ساعت می تواند به یک هزارو دویست خودرو سوخت سی ان جی ارایه کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.