چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / بازیکنانم با برد هواداران را خوشحال می‌کنند

بازیکنانم با برد هواداران را خوشحال می‌کنند

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ورزش سه، در حالی که پرسپولیس با اختلاف ۹ امتیازی نسبت به جدی ترین مدعی در فاصله ۵ بازی به پایان فصل در صدر جدول قرار دارد، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان مجبور شد دقایق زیادی را در خصوص رامین رضاییان و ماجرای کنار گذاشتن او پاسخگو شود.
برانکو ایوانکوویچ در ابتدای صحبت هایش ضمن خیرمقدم به اصحاب رسانه و تبریک مجدد سال نو در خصوص شرایط تیم گفت: به همه شما سلام می‌گویم و برای شما آرزوی سلامتی در سال جدید دارم. قبل از هر چیزی سلامتی برای خودتان و خانواده‌تان را می‌خواهم و همچنین موفقیت در کار و ادامه راه قاطع پرسپولیس. سال جدید و اولین بازی خانگی ما فردا در تهران انجام خواهد شد و انتظار دارم بازیکنانم برای عید برای هواداران با برد این بازی آنها را خوشحال کنند.
سرمربی پرسپولیس با تمجید از حریف تیمش در بازی فردا گفت: انتظار دارم بازیکنانم عیدی خوبی به هواداران بدهند و آنها را خوشحال کنند. فردا با پیکان بازی داریم، تیمی که واقعا سخت‌کوش است و از مؤثرترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود. ضدحملات باکیفیت و خوبی هم دارد. پیکان تیمی است که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه که با کیفیت هم هستند در اختیار دارد. سرمربی آنها هم مجید جلالی است. همکار محترمم هم که تجربه زیادی دارد و مربی خوبی است. خدمات شایانی هم به فوتبال ایران کرده و بازی سختی با این تیم پیش رو داریم. 
برانکو ایوانکوویچ در خصوص شرایط آمادگی تیمش گفت: از تیم ما فرشاد احمدزاده مصدوم است و او را در ترکیب نخواهیم داشت. بقیه بازیکنان سالم هستند و برای قرار گرفتن در ترکیب ۱۱ نفره با هم رقابت می‌کنند. قطعا مثل همه بازی‌ها با تمام اراده، خواست و میل‌مان تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم و از دیدگاه و فلسفه بازی خودمان عدول نخواهیم کرد. البته اشاره کردم که بازی سخت و محکمی با پیکان خواهیم داشت. در نیم فصل اول هم بازی ما صفر صفر شد. فصل گذشته هم در جام حذفی این تیم را به سختی یک بر صفر شکست دادیم. زمانی که این تیم در لیگ یک بود. اکنون پیکان در تلاش است که خودش را به رده چهارم برساند تا بتواند سهمیه آسیایی کسب کند.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که با توجه به آمادگی دیگر دروازه‌بانانش قصد ندارد در جدال با پیکان از بوژیدار سود ببرد گفت: قبل از هر چیز باید بگویم خوشحالم که دروازه‌بانان آماده‌ای داریم. بیرانوند ملی‌پوش است و هر سه دروازه‌بان ما به همراه درویش‌وند خوب کار می‌کنند و دیدید که ما در هر بازی ۳ دروازه‌بان‌مان را همراه داریم اما به هر حال بیرانوند اولین دروازه‌بان ما است که روی هیچ گلی مقصر نبوده و همه گل‌هایی که خوردیم کاری از دست او برنمی‌آمد. در همین بازی با نفت آبادان یا الریان قطر همین شرایط بود. در آبادان یک توپ روی دروازه ما آمد و گل شد و یا الریان ۳ گل به ما زد آن هم در حالی که شانس چندانی نداشت.بیرانوند همچنان دروازه‌بان اول ماست اما باید دید تا آخر فصل چه می‌شود. ما ۳ دروازه‌بان خوب داریم و هر کسی که آماده باشد بازی می‌کند.
برانکو ایوانکوویچ در واکنش به این سوال که آیا بستن کامنت‌های صفحه اینستاگرامش به دلیل هجوم هواداران و درخواست آنها برای انصراف از تصمیم اخراج رامین رضاییان بوده گفت: این موضوع به خاطر هواداران نبود چرا که من اصلا کامنت‌ها را نمی‌خوانم. من حتی نمی‌دانم چطور می‌توانم عکس به اشتراک بگذارم و مارکو در این راه کمکم می‌کند.
 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.