صفحه اصلی / رویداد «متنا» برگزار می‌شود

رویداد «متنا» برگزار می‌شود

به گزارش  کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری برای توانمندی‌سازی مجموعه‌های صنعتی استان و رفع مشکلات فنی این مجموعه‌ها با مشارکت مستعدان‌برتر و مراکز آموزش‌عالی استان و اداره صنعت، معدن و تجارت رویداد «متنا» را در مردادماه سال‌آینده برگزار می‌کند.
این رویداد برای بهره‌مندی از ایده‌های استعدادهای‌برتر برای رفع مشکلات بخش صنعت برگرفته از چهار کلمه مشکل‌گشایی، توانمندسازی، نوآوری و اقدام، برگزار خواهد شد.
در گام نخست این رویداد، ضمن عارضه‌یابی از مجموعه‌های صنعتی، مشکلات و معضلات صنعت دسته‌بندی شده و با توجه به آنها از اجتماعات نخبگانی کشور برای شرکت در رویداد و ارائه ایده‌های خود در جهت رفع موانع این مسائل، دعوت به عمل خواهد آمد.
در گام دوم، گروه‌های نخبگانی که در این رویداد شرکت می‌کنند، مورد بررسی قرار گرفته و پس از بررسی رزومه و سوابق، در این رویداد پذیرفته شده و در جریان مشکلات حوزه صنعت استان قرار خواهند گرفت.
در گام سوم که در سه روز اجرا خواهد شد، شرکت‌کنندگان، داوران و صنعت‌گران در روز اول ضمن آشنایی با روند رویداد، از آموزش‌های مورد نیاز بهره‌مند خواهند شد و سپس صنعتگران به بیان مشکلات خود می‌پردازند. پس از آن تیم‌های شرکت‌کننده با همکاری مربیان به طرح ایده‌های خود در راستای حل مشکلات عنوان شده، خواهند پرداخت.
در مرحله بعد تیم‌های شرکت‌کننده ایده‌های خود را ارائه کرده و سپس ایده‌ها توسط تیم‌داوری مورد ارزیابی قرار گرفته و بهترین‌ها انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
در گام نهایی، تیم‌های منتخب ضمن حضور در مجموعه‌های صنعتی مرتبط، با مسئولان مجموعه وارد مذاکره شده تا مقدمات اجرای عملی حل مشکلات انجام شود.
لازم به ذکر است، مستعدان‌برتر می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶، به سایت رویداد متنا به نشانیchbbmn.ir/matna  مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.