یه گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از گاردین، شبکه اجتماعی توییتر میگوید که میخواهد تصویر پیشفرض پروفایلهای جدید را تغییر دهد و نماد تخممرغ را عوض کند.
در هفت سال گذشته، حسابهای جدید توییتر دارای یک تصویر پروفایل تخممرغ بودند که نمادی از آرم سایت که یک پرنده است، بود. برخی افراد این تصویر پیشفرض را با تصور جالب بودن آن حفظ کرده بودند. اما این شبکه اجتماعی در روزهای اخیر اعلام کرده است که قصد دارد این تصور پیشفرض را تغییر دهد.
تصویر پیشفرض جدید بیشتر شبیه به یک حفره یا سوراخ خواهد بود تا کاربران را برای آپلود تصاویر خود تشویق کند. البته بسیاری از کاربران این بیانیه که در ۳۱ مارس منتشر شده بود را به عنوان دروغ ۱۳ (روز اول آوریل) در نظر گرفتند.
تصویر پروفایل پیشفرض توییتر زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ راهاندازی شد، شبیه به شبح یک فرد بود. سال بعد این تصویر به « o_O» تغییر یافت، پیش از اینکه شکل پرنده در سال ۲۰۰۹ معرفی شود و سپس تصویر تخم مرغ در سال ۲۰۱۰، به عنوان تصویر پیشفرض در نظر گرفته شد.