صفحه اصلی / استیماچ: قطر باید ایران را الگوی خود قرار دهد

استیماچ: قطر باید ایران را الگوی خود قرار دهد

شکست برابر ایران در دوحه سپس برابر ازبکستان در تاشکند باعث شد تا تمام امیدهای قطر برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از بین برود و انتقادات از عنابی ها به بالاترین حد ممکن برسد. انتقاداتی که بیشتر از همه نصیب خورخه فوساتی اروگوئه ای و ستاره های دو ملیتی حاضر در اردوی قطر شد.
حالا قطر اولین میزبان جام جهانی در سال ۲۰۲۲ خواهد بود که تاکنون طعم حضور در این تورنمنت بزرگ را نچشیده است آن هم با وجود سرمایه گذاری هنگفتی که روی تقویت زیرساخت های فوتبالی اش انجام داد و ۸۰ درصد اسکلت اصلی اش را با بازیکنان دو ملیتی بست. در حالی که همین بازیکنان به عنوان سیبل انتقادی به سوژه اصلی رسانه های تبدیل شده بودند سرمربی کروات الشحانیه در گفتگویی با استاد الدوحه راهکار جالبی پیش رو سران فوبتبال قطر قرار داد تا بلکه به آنها در راه جام جهانی و حضور موفق کمک کند.
ایگور استیماچ سرمربی الشحانیه با تجربه نشستن روی نیمکت رهبری کرواسی و همچنین فعالیت در فوتبال ایران در این گفتگو خطاب به سران فوتبال قطر گفت:« فکر می کنم دیگر وقت آن رسیده باشد که قطر به جوانان مستعد فوتبال کشور خودش اعتماد کند و قید بازیکنان دو ملیتی را بزند تا راحت تر به جام جهانی برسد. درست همان کاری که فوتبال ایران در ۵ سال گذشته انجام داد و با اطمینان به جوانان جویای نام خود حالا به تیمی شکست ناپذیر در قاره آسیا تبدیل شده است».
مرد کروات در پایان صحبت هایش گفت:« قطر به عنوان میزبان جام جهانی آتی در سال ۲۰۲۲ باید به این واقعیت پی ببرد که الان وقت اعتماد به جوانانش است تا تیمی در خور شان و نام میزبان جام جهانی در سال ۲۰۲۲ داشته باشد از همین رو با شناخت کامل از فوتبال ایران می توانم بگویم الگو قرار دادن این کشور برای قطری ها ساده ترین راهکار در راه رسیدن به جام جهانی است».

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.