صفحه اصلی / ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از جاذبه‌ های گردشگری گلستان بازدید کردند

۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از جاذبه‌ های گردشگری گلستان بازدید کردند

ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار استقبال سافران نوروزی اظهار داشت: بازدید از جاذبه ها و مراکز فرهنگی، تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان گلستان با استقبال بی‌نظیر مردم و گردشگران مواجه شده است.
وی افزود: از ۲۷ اسفند ۹۵ تا روز دوازدهم فروردین ۵ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۷۵۲ نفر از جاذبه‌های استان بازدید کرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: این میزان در سال گذشته ۲ میلیون و ۳۱ هزار و ۶۴۹ نفر بوده که امسال رشد چشمگیر ۱۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
کریمی گفت: در بخش بازدیدهای نظارتی نیز از ۲۷ اسفند ۹۵ تا روز دوازدهم فروردین امسال ۲۲۶۷ بازدید نظاراتی انجام شده در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته یکهزار و ۵۱۹ مورد بوده و شاهد رشد ۴۹ درصدی هستیم.
وی اظهار کرد: همه مراکز اقامتی از ۲۷ اسفند ۹۵ تا روز دوازدهم فروردین ۹۳۶۳۶۱ مورد و سال گذشته در همین مدت ۴۸۲ هزار و ۵۵۵ مورد بوده که رشد ۹۴ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: بیش از ۴۴۵ هزار و ۶۰۱ بازدید نیز در روز دوازدهم فروردین امسال از جاذبه‌های گردشگری گلستان انجام شده است.
وی گفت: از این تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۹۵ بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، ۲۴۷ هزار و ۲۰۸ بازدید از جاذبه طبیعی و ۹۲ هزار و ۳۹۸ بازدید از جاذبه‌های دست ساز انجام شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.