چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / این ۶ شرکت به شما نشان می دهند که چگونه فرهنگ منحصر به فرد آنها سبب موفقیت آنها شده است

این ۶ شرکت به شما نشان می دهند که چگونه فرهنگ منحصر به فرد آنها سبب موفقیت آنها شده است

کسب و کارها با یکدیگر متفاوتند ، از این جهت که چگونه آنها امور اجرایی خود را انجام می دهند ، و چه کسانی آنها را استخدام می کنند و محصولات و یا خدمات آنها چه چیزی است . به ناچار ، این بدان معنی است که هر فرهنگی نه تنها منحصر به فرد نیست ، بلکه نیاز به متدهای خاصی است تا سبب موفقیت یک شرکت شود .
به عنوان مثال ، یک وب سایت امور شخصی مالی به نام پنی هوردر باور دارد که موفقت از یک فرهنگ شفاف به وجود می آید . در حالیکه ، شرکت HR GUTSO ، بر این باور است که موفقیت زمانی است که شما کاری کنید که کارکنان در محل کار احساس راحتی در خانه را داشته باشند .
در لینک زیر https://www.entrepreneur.com/article/289218 می توانید لیست بهترین شرکت ها از لحاظ فرهنگ کارآفرینی را بررسی کنید ، یک رتبه بندی از فرهنگ هایی که سبب بیشترین کارآیی در سراسر ایالات متحده شده است، و در آن در مورد فرهنگ شرکتشان که متفاوت تر از سایر کسب و کار ها است سخن گفته اند و اینکه چرا آنها بر این باور هستند که مدل آنها بسیار موفقیت آمیز است .
۱ . بهترین راه حلی که برای کسب و کار شما مفید است را بیابید
من مخالف “مقایسه خودمان با سایر کسب و کارها ” در حالت کلی هستم ،  چرا که هر کس دارای یک فرمول متفاوت است که ممکن است فقط برای آنها به خوبی کار کند . برای ما ، هموراه بی پروایی در مورد اهداف خودمان در مورد یک سازمان سوال می پرسیم ، اینکه هدف برند ما چیست و هیچوقت نباید به حالت ساکن بمانیم . همانطور که ما اهداف خودمان را درک می کنیم و رونق بازار ما نیز بیشتر می شود ، باید طرز فکر ما نیز به طور مستمر بهبود پیدا کند تا ما را به جایی برساند که امروز به آن تعلق داریم ، و به همین دلیل باید حرکت رو به جلوی خودمان را حفظ کنیم .
اسکات نورتون ، از بنیانگذاران سر کنزیگتون ، سازنده چاشنی های طبیعی .
در قسمت کسب و کارهای کوچک در لیست فرهنگ برترین کسب و کارها رده بندی شده است .
۲ . استحکام بخشی از بالا به پایین
صنعت روابط عمومی اعتبار بدی بدست آورده است : ساعت های طولانی رایج شده ، اضافه کاری در آن انتظار می رود و نرخ تغییرات آن نیز بالا است . در InkHouse ، فرهنگ حمایتی ما نیز موفقیت آمیز بوده است ، زیرا برای ما اولویت بسیار بالایی دارد . ما به ایده های بزرگ جایزه می دهیم و به کارکنانمان اجازه می دهیم که فضای ذهنی مورد نیاز برای رسیدن به این مقصود را داشته باشند . نتیجه کاری آن بزرگ است و سبب گردآوری افراد تیم در کنار یکدیگر می شود . ما همواره پشتیبان یکدیگر در شرایط سخت و مبارزات هستیم و با یکدیگر با شور و شوق پیروزی های خودمان را در داخل و خارج از دفتر جشن می گیریم .
بث موناگان ، مدیر و یکی از بنیان گذارن رسانه های inkHouse و بازاریابی ، یک مسئول بازاریابی و روابط عمومی
در فهرست فرهنگ برترین کسب و کارها در دسته بندی کسب و کارهای متوسط قرار گرفته است .
۳ . محیط کار را شبیه به محیط منزل کنید تا کارکنان در آن احساس راحتی داشته باشند .
هر کسب و کاری باید آنچه که به آن کسب و کار اعتبار می بخشد را پیدا کند . ماموریت گوستو این بوده است که یک محیطی را ایجاد کند که کارکنانی که در آن کار می کنند احساس کنند که زندگی بهتری دارند . زیرا انگیزه فرد برای ما مهم تر از روتین استخدام است ، و کل تیم ما به ماموریت ما باور دارند و از آن انرژی می گیرد ، و همین سبب می شود که ما به طور لذت بخشی به حل چالش های پیچیده ای که در  فضای HR وجود دارد بپردازیم و اصلا هم خسته نشویم .
ما همچنین واقعا افراد خودمان را تشویق می کنیم که در محیط کار خود واقعیشان باشند و دارای یک شخصیت و چهره کاری هم در محیط کار و هم در خانه باشند . یکی از راه هایی که سبب می شود ما به این مقصود برسیم از طریق هنجارهای فرهنگی است . برای مثال ، در دفتر ما نیازی به کفش نیست و افراد می توانند با جوراب یا دمپایی به فعالیت در دفتر بپردازند . ما می خواهیم افرادمان احساس راحتی داشته باشند و صمیمی باشند . شما نمی توانید حدس بزنید که یک کنفرانس ده دقیقه ای که بر روی یک مبل راحتی باشد به جای اتاق کنفرانس باشد چه تاثیر عمیقی خواهد داشت . تعاملات شما در راهی خلاقانه تر و با همکاری بیشتری صورت می پذیرد .
-جاش ریوز – مدیر عامل و یکی از بنیان گذاران Gusto ، یک سرویس HR آنلاین
– در فهرست فرهنگ برترین کسب و کارها در دسته بندی کسب و کارهای بزرگ قرار گرفته است.
شفافیت راه حل است .
شفافیت یکی از چیز هایی است که سبب تمایز ما از سایرین است . هر ساله ما یک نسخه ۳۰ صفحه ای از اسناد خودمان را ایجاد می کنیم که خروجی آن کارهایی است که قرار است ما در انتهای آن سال انجام دهیم ، که در آن برنامه های ما برای استخدام و اهداف بیان شده است . این موضوع سبب ایجاد یک تجربه تکرار نشدنی می شود که در آن کارمندان می توانند بدانند که در حال کار بر روی کدام پخش هستند . این استراتژی ماه ها طول می کشد زیرا اعضای تیم باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و طوفان فکری ایده ها صورت بگیرد و ما تصمیم بگیریم که بر روی چه چیزی باید کار کنیم . و سپس ما مجددا هر سه ماه یک بار آن را مورد بررسی و به روز رسانی قرار می دهیم تا اهداف خودمان را بررسی کرده باشیم .
ما همچنین یک داشبوردی را ایجاد کردیم که بر روی تلویزیون های بزرگ در سراسر دفاتر قرار دارد و به پیگیری پیشرفت واقعی میزان درآمد ماهانه و بازدید از صفحات ما می پردازد .
در آخر ، ما جلسات ماهانه ای داریم که در آن بخش های مختلف به اشتراک گذاری ایده های خودشان می پردازند و به به روز رسانی کارهای ماه گذشته می پردازند و به همراه آن یک جلسه پرسش و پاسخ از مدیرعامل شرکت خواهد بود . من کارکنانم را تشویق می کنم که از من سوال بپرسند – که این خود یه کار جدید است . گاهی اوقات سوالات پیچیده هستند و در مورد وضعیت تبلیغات است ، و گاهی این سوالات دشوار در مورد سیاست های HR است . من همیشه سعی خودم را می کنم که به کلیه این سوالات با صداقت پاسخ بدهم و با آغدش باز پذیرای این پرسش ها هستم تا تیم ما به سهم واقعی ما در رشد شرکت پی ببرند .
کایل تیلور ، مدیرعامل و موسس وب سایت Penny Hoarder ، وب سایتی در مورد امور مالی شخصی
در فهرست فرهنگ برترین کسب و کارها در دسته بندی کسب و کارهای کوچک قرار گرفته است.
۵ . القای اعتماد و توانمندسازی
سه چیز است که سبب می شود آسانا (Asana) تبدیل به محیط کاری منحصر به فردی شود . اول اینکه ، آسانا دارای محیط کاری منحصر به فرد است که در آن کارکنان توانمند شده اند . ما سرمایه گذاری زیادی بر روی توانمندسازی مردم در آسانا انجام داده ایم – از فرهنگ اعتماد به یک ساختار بی نظیر سازمانی بر اساس توزیع قدرت رسیده ایم که آن را “حوزه های مسئولیت” نامیده ایم .
مورد بعدی ، این است که ما به صورت آزادانه و علنی می توانیم در مورد اموری که به اشتباه منجر می شود صحبت کنیم ، بدون اینکه حالت تدافعی و یا سرزنشی نسبت به کسی بگیریم . یعنی همه ما دارای این روحیه هستیم که مشکلات را بر طرق کنیم و به دنبال این نیستیم که بگوییم حرف چه کسی در مورد مشکل درست است فقط هدف برطرف کردن مشکل است .
در نهایت ، ما به طور منحصر به فردی ابراز همدلی با مشتریان خود می کنیم که با مشکلاتی که مرتبط با ما هست روبرو شده اند . ما یک کالایی را تولید می کنیم که به سایر تیم ها کمک می کند تا با وضوح بیشتری فعالیت کنند ، و پاسخگویی و بهره کاری بهتری داشته باشند با این حال ما همچنان به راه خودمان ادامه می دهیم . مشکلات ما همان مشکلات مشتریان ما می باشد ، و ما این مشکلات را با نرم افزار اختصاصی خودمان برای رسیدن به پاسخ آن حل می کنیم .
–آنا بیندر ، رئیس عملیات مردمی در آسانا ، نرم افزاری برای پیگیری کار گروهی و مدیریت پروژه ها
— در فهرست فرهنگ برترین کسب و کارها در دسته بندی کسب و کارهای بزرگ قرار گرفته است.
۶ . کاری را انجام بدهید که سبب اعتبار شرکت شما می شود .
ما توجه زیادی به اینکه سایر کسب و کار ها در حال انجام چه فعالیت هایی هستند نداریم ، چرا که ما باید کاری را انجام بدهیم که برای شرکت ما اعتبار دارد . تا زمانی که شما معتبر هستید هیچ گونه فرهنگ درست یا غلطی وجود ندارد .
هر چند که ، اگر به طور دقیق بخواهم اشاره کنم که چه چیزی در مورد فرهنگ ما منحصر به فرد است ، می بایست اشاره نمایم که  افتخار ما به صداقت ، خلوص ، شفافیت و آسیب پذیری در تمامی سطوح سازمانی است ، تعهد ما به توسعه شخصی و باور ما بر این است که این موضوع به طور مستقیم با رشد حرفه ای ما مرتبط است . فرهنگ عملکرد حرفه ای ما بر اساس صحت ، ارتباط انسانی و شایستگی است که به طور مستمر بهبود پیدا می کند و این باعث افتخار ما است .
سین کلی ، مدیر عامل و یکی از بنیان گذاران SnackNation ، یک سرویس تحویل سریع میان وعده برای دفاتر
در فهرست فرهنگ برترین کسب و کارها در دسته بندی کسب و کارهای متوسط قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.