صفحه اصلی / به زودی گجت های جدیدی جز موبایل با برند بلک بری به تولید خواهند رسید

به زودی گجت های جدیدی جز موبایل با برند بلک بری به تولید خواهند رسید

چرا که حالا این کمپانی اعلام کرده به زودی علاوه بر موبایل، گجت های دیگری را با همکاری شرکت ها سخت افزاری و با برند بلک بری به تولید می رساند.
این گجت ها شامل تبلت، پوشیدنی های هوشمند، ابزارهای پزشکی و حتی سامانه های فروشگاهی خواهند شد. یکی از سخنگویان بلک بری تایید کرده است که هرکدام از این گجت ها از نرم افزار و تکنولوژی های اختصاصی شرکت کانادایی در حوزه کاربردهای تجاری بهره مند خواهند بود. او این استراتژی را «جنبه تجاری اشیاء» (Enterprise of Things) نامگذاری می کند که در واقع بیانگر نگاه ویژه بلک بری به مقوله «اینترنت اشیاء» (Internet of Things) با رویکرد مشتریان تجاری است.
کمپانی با سابقه کانادیی که در چند سال اخیر به هیچ وجه در بازار موبایل های هوشمند موفق نبود، با یک تغییر استراتژی و با تکیه بر سابقه و محبوبیت برند خود، تلاش کرد به تجربه ناموفق اش در حوزه تولید سخت افزار پایان داده و علاوه بر کسب سود از اعتبار برند خود، به فعالیت متمرکزتر در زمینه نرم افزار بپردازد.
موفقیت این راهکار جدید اثر خود را در گزارش مالی اخیر این شرکت برجای گذاشته، بنابراین به نظر می رسد جان چن و تیمش به این فکر افتاده اند که الگوی فوق را در سایر حوزه ها نیز به کار بگیرند و از این طریق درآمدی آسان را به حساب های شرکت واریز نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.