صفحه اصلی / صعود ۵ پله ای ایران در رنکینگ فیفا

صعود ۵ پله ای ایران در رنکینگ فیفا

تیم ملی ایران موفق شد در دو دیدار اخیرش در مقدماتی جام جهانی با نتایج مشابه ۱-۰، قطر و چین را شکست بدهد و همین به صعود این تیم به رتبه ۲۸ رنکینگ فیفا منجر خواهد شد.
این در حالی است که تیم ملی برزیل با دو پیروزی درخشان ۴-۱ و ۳-۰ مقابل اروگوئه و پاراگوئه، بعد از ۶ سال، بار دیگر به صدر رنکینگ فیفا باز می گردد.
شاگردان تیته با ۹ پیروزی پیاپی، صعودشان به جام جهانی را قطعی کردند و به این ترتیب، جای آرژانتین را در صدر رنکینگ فیفا خواهند گرفت. آلبی سلسته که یک سال بود این جایگاه را در اختیار داشت، با شکست ۲-۰ مقابل بولیوی، به رتبه دوم سقوط خواهد کرد.
آلمان، شیلی، کلمبیا، فرانسه، بلژیک، پرتغال، سوئیس و اسپانیا، دیگر تیم هایی هستند که رتبه های سوم تا دهم رنکنیگ فیفا را در اختیار دارند.
تیم ملی هلند در ادامه سقوطش در رنکینگ فیفا، با ۱۱ پله سقوط، در رتبه سی و دوم جای خواهد گرفت که پایین ترین رتبه این تیم در رنکینگ فیفاست. پیش از این، بدترین رتبه این تیم در رنکینگ، بیست و ششم بود.
تیم ملی پرو که در ۱۲ ماه گذشته دائما در حال صعود در رنکینگ فیفاست، این ماه هم یک پله در جدول بالاتر خواهد رفت و در رتبه هفدهم قرار می گیرد.
مکزیک هم با یک پله صعود، در رتبه شانزدهم می ایستد و همچنان تیم اول منطقه کونکاکاف خواهد بود. کاستاریکا و آمریکا در رتبه های بیستم و بیست و سوم جای می گیرند.
مصر هم با یک پله صعود، به عنوان بهترین تیم آفریقا، در رتبه نوزدهم جای خواهد داشت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.