صفحه اصلی / اطلاعات دفترچه راهنمای گلکسی اس ۸ فاش شد

اطلاعات دفترچه راهنمای گلکسی اس ۸ فاش شد

تنها چند ساعت به زمان رونمایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باقی مانده است. در حالی که منتظریم سامسونگ در رویداد رونمایی از پرچم‌داران جدیدش به امکانات و جزئیات سخت‌افزاری این محصولات اشاره کند، دفترچه راهنمای گلکسی اس ۸ در فضای مجازی قرار گرفته است.
در دفترچه راهنما تقریبا تمام قابلیت‌های مهم گلکسی اس ۸ وجود دارد و به آن‌ها اشاره شده است. این دفترچه راهنما در دانلود سنتر سامسونگ قرار گرفته است و با دسترسی به آن می‌توانید قابلیت‌ها و تنظیمات محصول جدید سامسونگ را مشاهده کنید. البته موضوع جالبی که وجود دارد، این است که در تصاویر نام گلکسی اس ۷ اج دیده می‌شود و به گلکسی اس ۸ اشاره‌ای نشده است.
آنچه ما را مطمئن می‌سازد که دفترچه راهنما به گلکسی اس ۸ تعلق دارد، اشاره به قابلیت‌هایی مانند دکس و بیکسبی است. نکته‌ی دیگری که جلب توجه می‌کند، این است که صفحه اصلی مجهز به رمز عبور شده است. با این حال، اطلاعات موجود در دفترچه راهنما در فضای مجازی قرار گرفته که نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.
نمایشگر بدون مرز
صفحه همیشه روشن: اطلاعات مختلف مانند ساعت یا تقویم را حتی زمانی که صفحه نمایشگر خاموش است، مشاهده خواهید کرد.
Multi window: می‌توانید دو اپلیکیشن را به‌صورت همزمان اجرا و در صفحه نمایش مشاهده کنید. اگر از قابلیت اسنپ استفاده کنید، می‌توانید قسمتی از اپلیکیشن مد نظر را بگیرید و به بالای نمایشگر پین کنید تا بتوانید اپلیکیشن دیگری در پایین صفحه نمایشگر به‌صورت هم‌زمان استفاده کنید.
پنل‌های اج: با استفاده از پنل‌های اج، می‌توانید به قابلیت‌های مختلف دسترسی ساده و سریع داشته باشید.
زندگی هوشمند
Hello Bixby: امکان دسترسی سریع به محتویات به‌روز شده مانند وضعیت آب و هوا، یادآورها و هشدارها در یک جا. هلو بیکسبی می‌تواند استفاده‌های روزمره شما را بررسی کند و اطلاعات، اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های جالبی به شما پیشنهاد دهد.
بیکسبی ویژن: بیکسبی ویژن یک موتور جستجوگر تصویری است که می‌تواند اطلاعات مرتبط با تصویر را بیابد و در اختیار کاربر قرار دهد. با فعال کردن بیکسبی ویژن و اسکن اشیاء یا مکان‌ها می‌توانید در مورد آن اطلاعاتی به دست آورید.
یادآور: می‌توانید اعلانات و وظایف را زمانبندی کنید تا در زمان مد نظر به شما یادآوری شود. شما می‌توانید با استفاده از ویدیو، تصاویر یا وب‌سایت‌ها یادآور بسازید.
دستیار هوشمند بیکسبی: بیکسبی یک دستیار هوشمند است که می‌تواند به شما در استفاده بهتر از گوشی هوشمند کمک کند. با فشار دکمه مخصوص بیکسبی یا گفتن نام بیکسبی، این دستیار هوشمند واکنش نشان می‌دهد. پس از شروع مکالمه یا تایپ دستوری که مد نظر دارید، بیکسبی به درخواستی که دارید واکنش نشان می‌دهد یا اطلاعاتی مورد نظر را نمایش خواهد داد.
امنیت
شناسایی عنبیه: این قابلیت می‌تواند عنبیه چشم شما را شناسایی کند. این کار باعث می‌شود میزان امنیت دستگاهتان بالاتر برود. با استفاده از این قابلیت می‌توانید سریعا نمایشگر خود را آنلاک کنید، حساب کاربریتان را تأیید کنید و موارد دیگر.
اسکنر اثر انگشت: یک حسگر درون‌ساختی که می‌تواند اثر انگشت شما را بشناسد. با استفاده از این حسگر می‌توانید گوشی هوشمند خود را آنلاک کنید یا از سامسونگ پی استفاده کنید.
تشخیص چهره: با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون اینکه پسورد یا پین وارد کنید، نمایشگرتان را آنلاک کنید.
فولدر ایمن: با استفاده از فولدر ایمن می‌توانید اطلاعات شخصی و اپلیکیشن‌هایتان را ایمن نگه دارید. اطلاعات موجود در این فولدر تنها توسط شما قابل دسترسی خواهند بود.
سامسونگ پس: با ثبت آی‌دی و رمز عبور سایت‌ها در سامسونگ پس می‌توانید با استفاده از اطلاعات بیومتریک خود به این سایت‌ها وارد شوید.
دوربین
با استفاده از دوربین بهینه شده تصاویر باکیفیتی ثبت کنید. می‌توانید با استفاده از دوربین سلفی که از فوکوس خودکار استفاده می‌کند تصاویر سلفی شفاف بگیرید.
موارد دیگر
سامسونگ پی: با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری می‌توانید سریع‌تر و ایمن‌تر حساب‌های خود را پرداخت کنید.
سامسونگ دکس: این سرویس به شما اجازه می‌دهد گوشی هوشمندتان را به نمایشگرهای اکسترنال متصل و مانند یک کامپیوتر از آن استفاده کنید.
سامسونگ کانکت: گوشی هوشمندتان را به دستگاه‌هایی مانند هدست بلوتوث یا تلفن‌های هوشمند دیگر متصل کنید. شما می‌توانید محصولاتی مانند تلویزیون‌ها را با استفاده از گوشی هوشمندتان کنترل کنید.
سامسونگ کلود: اطلاعاتتان را در فضای ابری سامسونگ ذخیره و در دستگاه‌های دیگر مشاهده کنید.
Bluetooth Dual audio: موسیقی را از یک گوشی هوشمند به نهایت دو هدست بلوتوث یا بلندگو استریم کنید.
درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی: با استفاده کارت حافظه می‌توانید اطلاعات بیشتری در گوشی هوشمندتان ذخیره کنید.
مقاومت در برابر نفوذ آب: گلکسی اس ۸ دارای گواهی IP68 است و می‌تواند در برابر نفوذ آب در امان باشد.
برقراری ارتباط با گیر: با استفاده از اپلیکیشن گیر می‌توانید ساعت هوشمند گیر و گوشی هوشمندتان را به یکدیگر متصل کنید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.