به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از وزارت صنعت، با پیگیریهای انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استفاده ازسرویس «تماسبان» کاملاّ رایگان است و هیچ هزینه ای برای مشترکین ندارد.
براین اساس، با توجّه به انتشار گسترده خبری مبنی بر هزینه بر بودن سرویس تماس بان برای مشترکین در شبکه های اجتماعی طی روزهای اخیر، باپیگیری های انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت ارتباطات سیّار ایران طی اطلاعیه ای ضمن تکذیب خبر فوق اعلام کرد که استفاده ازسرویس «تماس بان» کاملاّ رایگان است وهیچ هزینه ای برای مشترکین این اپراتور ندارد.
براساس اعلام سازمان حمایت، مشترکان این اپراتور می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به ستادهای خبری مستقر در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
همچنین مطالعه کنید:
پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری از ۲۰۶ همت گذشت
به گزارش کسب و کار نیوز، این تسهیلات را ۹۵۱ هزار و ۱۲۷ نفر از …