صفحه اصلی / ثبت‌نام ۶۳۱۵ نفر نامزد شورا در اردبیل

ثبت‌نام ۶۳۱۵ نفر نامزد شورا در اردبیل

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،‌ ناصر نصیری در گفتگو تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا ساعت ۲۴ شب گذشته به اتمام رسیده و از این زمان به بعد حتی یک نفر پذیرش نشده‌اند.
وی افزود: با این وجود افرادی که تا ساعت ۲۴ به بخشداری و فرمانداری‌ها مراجعه داشتند و مدارک خود را تحول داده‌اند، پذیرش شده‌اند و بر اساس قوانین نباید از ثبت‌نام آن ها ممانعت شود.
به گفته رئیس ستاد انتخابات استان ثبت‌نام تعدادی از نامزدها قطعی شده اما همچنان به دلیل نیمه‌تمام ماندن روند ثبت‌نام تعدادی دیگر آمار نهایی نامزدها قطعی نیست.
وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر قطعی بودن تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستای استان متذکر شد: به هیچ عنوان آمار قطعی نشده و همچنان با تکمیل ثبت‌نام گروهی که مدارک خود را تا ساعت ۲۴ تحویل داده‌اند، به تعداد ثبت‌نامی‌ها افزوده می‌شود.
به گفته نصیری به دلیل اینکه تا زمان قطعی شدن ثبت‌نام سیستم ثبت اطلاعات، ثبت‌نام نامزد را قطعی نمی‌کند با هماهنگی وزارت کشور افرادی که ثبت‌نام نیمه‌تمام دارند، ثبت‌نام‌آن ها تکمیل می‌شود.
وی افزود: در ساعات پایانی ثبت‌نام شمار متقاضیان برای ثبت‌نام با افزایش قابل توجه همراه شد و به دلیل اینکه هر ثبت‌نام ۲۰-۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد، ثبت‌نام تعدادی از متقاضیان نیمه‌تمام باقی مانده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل خواستار انتشار دقیق اخبار ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا شد و تأکید کرد: تا عصر روز امروز هفتم فرودین ماه آمار ثبت‌نامی‌ها قطعی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.