صفحه اصلی / انتزاع شهرهای استان بوشهر شایعه‌ای بی اساس است

انتزاع شهرهای استان بوشهر شایعه‌ای بی اساس است

شهرهای استان‌های جنوبی از جمله ۲ شهرستان استان بوشهر شایعه‌ای بی اساس است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر،  سید اسماعیل موسوی ظهر پنجشنبه با اشاره به مطرح شدن موضوع استان جدید در فضای مجازی، ضمن تکذیب این موضوع، آنرا شایعه‌ای بی اساس و غیر واقعی اعلام کرد و اظهار داشت: طرح این موضوع هیچگونه واقعیتی ندارد و کذب محض است و هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر جدا نمی‌شود.
وی با اشاره به برقراری تماس تلفنی با مدیرکل تقسیمات وزارت کشور تصریح کرد: در تماس با مدیرکل تقسیمات وزارت کشور، وی به‌شدت این موضوع را تکذیب کرد و در تماس با نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، آنها نیز موضوع تشکیل استان جدید و انتزاع شهرستان استان بوشهر را شایعه‌ای بی اساس و کذب اعلام کردند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با تاکید بر جلوگیری از انتشار موضوعات کذب و غیر واقعی در فضاهای مجازی تصریح کرد: از مدیران کانال‌ها و گروه‌های مجازی انتظار می‌رود با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات ۲۹ اردیبهشت از انتشار اخبار کذب و ترویج شایعات بی اساس خودداری کنند.
موسوی تاکید کرد: دفتر تقسیمات کشوری استانداری بوشهر  موضوعات مرتبط را رسماً از طریق سایت خبری استانداری بوشهر منتشر می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

از صادرات مرغ به کشورهای هدف حمایت می‌کنیم/ ادامه خرید مرغ مازاد تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین شیرزاد – مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.