صفحه اصلی / چراغ های صحنه از سوم فروردین روشن می شود

چراغ های صحنه از سوم فروردین روشن می شود

مهدی شفیعی با بیان اینکه تجربه سال های اخیر از تئاتر، سینما و برنامه های هنری نشان می دهد که در تعطیلات نوروزی مخاطبان بیشتری دارند تصریح کرد: بر همین اساس تالار سنگلج به عنوان اولین سالن از سوم فروردین ماه و مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر از پنجمین روز فروردین فعالیت خود را آغاز می کنند.
به گفته وی، علاوه بر این فضاهای دولتی در سایر بخش ها از جمله پردیس تهران در خاوران و دیگر سالن ها در ایام نوروز نمایش ها رو به صحنه می برند.
وی با بیان اینکه تالار هنر به عنوان مجموعه برای کودک و نوجوان است خاطر نشان کرد: مجموعه تئاتر شهر از آثار تاریخی ایرانی در ایام نوروز شور و حال خاصی دارد به همین دلیل شاهد نوروز خوانی، نمایش های آیینی و خیابانی در این فضا خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته هفتم فروردین ماه به عنوان روز جهانی تئاتر و روز ملی تئاتر و هنرهای نمایشی در ایران نام گذاری شد اظهار کرد: این روز بهانه خوبی برای کشور به عنوان خواستگاه نمایش ایرانی و آیین های سنتی است تا جشنی را برگزار کنیم.
وی گفت: تئاتر یک پیشنهاد خوب برای اوقات مفرح و طراوات فرهنگی است در استان ها ایام نوروز تئاتر رو فعال نگه داشته شده و محوطه تئاتر شهر حال و هوای عید قابل مشاهده است.
شفیعی اظهار کرد: مقرر شد تا ۲۷ اسفندماه نمایش ها به طور رسمی ادامه یابد اما برخی نمایش به درخواست گروه تا ۲۹ ادامه یافتند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.