صفحه اصلی / مرغ منجمد ۲۰۰ تومان ارزان شد

وزارت خارجه در پاسخ به اتهامات برخی رسانه ها/

مرغ منجمد ۲۰۰ تومان ارزان شد

روابط عمومی وزارت امور خارجه در پاسخ به انتقادات و اتهامات برخی رسانه ها از سفر وزیر امور خارجه به نیویورک تاکید کرد ظریف از منافع ایران دفاع کرد ولی اعتماد به ترجمه غلط یک رسانه معاند، مبنای قضاوت برخی رسانه های ارزشمدار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مهر، محمد ولی گفت: در گذشته، ما مرغ منجمد را ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به توزیع کنندگان می‌فروختیم و آن‌ها این کالا را ۵ هزار و ۹۰۰ تومان به مردم عرضه می کردند.
وی گفت: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار قرار شد قیمت مرغ منجمد توزیع شده توسط ما به ۵ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یابد و توزیع کنندگان نیز این کالا را ۵ هزار و ۷۰۰ تومان به مردم بفروشند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: ما گوشت قرمز منجمد را ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان به توزیع کنندگان اصلی می‌فروشیم و آن‌ها نیز مجاز هستند این کالا را حداکثر ۲۳ هزار تومان به مردم عرضه کنند.
وی با بیان اینکه به لحاظ تولید در گوشت قرمز و مرغ هیچ محدودیت و کمبودی نداریم، گفت: گوشت قرمز و مرغ به میزان تقاضای مردم در تمامی فروشگاه‌های کشور حتی در روزهای تعطیل عید نوروز عرضه می‌شود.
ولی افزود: حتی در روزهایی که میادین میوه و تره بار به خاطر روزهای اولیه نوروز تعطیل هستند ما به صورت سیار گوشت قرمز و سفید را در پشت درب این میادین به مردم عرضه خواهیم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.