صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

اتمام عملیات ساماندهی گود فرهنگ تا ۲ سال آینده

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از اتمام عملیات ساماندهی گود رها شده ،«فرهنگ» و تبدیل آن به پلازای شهری تا دو سال آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از اتمام عملیات ساماندهی گود رها شده ،«فرهنگ» و تبدیل آن به پلازای شهری تا دو سال آینده خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمد حسین حجازی با اشاره به اجرای عملیات عمرانی ساماندهی گود فرهنگ که در هفته های گذشته آغاز شد، گفت: این گود حدود سه سال در محدوده اراضی عباس آباد رها شده بود و به دلیل اطلاع رسانی غلط مدیران دوره قبل ساماندهی آن همواره با حواشی مختلف رو به رو بود، به طوری که حتی یک روز پیش از آغاز عملیات عمرانی نیز موانع زیادی برای اجرای پروژه وجود داشت.
وی بی اطلاعی برخی افراد را مهم ترین دلیل مخالفت برای اجرای پروژه ساماندهی گود رها شده فرهنگ دانست و عنوان کرد: پس از اطلاع رسانی درباره پروژه تبدیل گود به میدان فرهنگ و احداث چهار طبقه پارکینگ و دو طبقه با کارکرد پلازای شهری، از حجم مخالفت ها کاسته شد و در نهایت طی هفته های گذشته عملیات اجرایی ساماندهی گود فرهنگ کلید خورد.
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به زمان اتمام پروژه میدان فرهنگ خاطرنشان کرد: براساس رایزنی ها با قرارگاه شهید رجایی به عنوان پیمانکار پروژه، قرار است ظرف ۲۴ ماه عملیات اجرایی احداث میدان فرهنگ به اتمام برسد و این فضا به عنوان پلازای شهری در اختیار شهروندان قرار بگیرد.