صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

افتتاح پروژه آسفالت روستای شهرک امام خمینی(ره) شهرستان دلفان

پروژه آسفالت روستای شهرک امام (ره) شهرستان دلفان در دهه حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) و باحضورجمعی از مسوولین و مردم منطقه افتتاح شد .
پروژه آسفالت روستای شهرک امام (ره) شهرستان دلفان در دهه حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) و باحضورجمعی از مسوولین و مردم منطقه افتتاح شد .
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی لرستان، در این آیین افتتاحیه که با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان ، امام جمعه شهرستان دلفان ، نماینده مردم شریف دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان دلفان، مدیر کل روستایی استانداری لرستان و جمعی از مردم منطقه برگزارشد، پروژه آسفالت روستای شهرک امام خمینی(ره) شهرستان دلفان افتتاح و به بهره برداری رسید . 
در این مراسم مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان اظهارداشت که باتوجه به هماهنگی و وفاق بوجو آمده بین مسوولان در سطح استان توانسته ایم 42 پروژه درسطح شهرستان دلفان تعریف کنیم .رضایی افزود که باقدمهای مثبت مسولین و زحمات همکاران ما در بنیاد مسکن جهش قابل توجهی در خصوص اجرای طرح هادی در شهرستان دلفان داشته اییم که براین اساس از 24 درصد به 32 درصد رسیده اییم که توفیقی ارزشمند درخصوص عمران و آبادانی روستاهای شهرستان دلفان حاصل شده است . وی در ادامه افزود که بهره مندی روستاهای ما از طرح هادی در سطح استان نیز از5/33 درصد با کمک و هم افزایی با مسوولین استانی به رشد 39 درصدی رسیده است. 
مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان افزود : روستاهای شهرک امام(ره) ، خلیفه آباد ، مرادآباد و چشمه خانی بصورت همزمان افتتاح میشوند که اعتباری بالغ برهشت میلیارد ریال در این روستاها هزینه شده است . رضایی عنوان نمود که درسال 1395اعتبارات هزینه شده در روستاهای دلفان 15میلیارد ریال بوده که این رقم درسال 1396 به مبلغ 57 میلیارد ریال افزایش یافته است . 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جمیاری امام جمعه شهرستان دلفان اظهار داشت که بنیادمسکن یک نهاد پربرکت و انقلابیست که دارای حرکتی خوب و رو به رشد و قابل تقدیر است . 
در ادامه آقای رستمیان نماینده مردم شریف دلفان و سلسه درمجلس شورای اسلامی عنوان نمود : درسال گذشته باپیگیریهای مشترک با مدیر کل ینیاد مسکن استان لرستان تخصیص اعتبارات شهرستان دلفان از 40 درصد به 100 درصد افزایش پیدا کرده است . رستمیان افزود که در سال گذشته شاهد رشد 300 درصدی اعتبار ات عمرانی در روستاهای شهرستان دلفان بوده اییم . 
در پایان مراسم مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان با اهدا لوح تقدیر به آقای امرایی بخشدار مرکزی شهرستان دلفان در راستای همکاری بابنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت در اجرای طرح های هادی روستایی تقدیر و تشکر بعمل آورد .