پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد

بررسی مسائل ارزی با حضوروزیران اقتصاد ، صنعت و سیف در مجلس

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون با حضور وزیران اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز خبر داد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون با حضور وزیران اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی درباره جلسه روز سه شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه علنی مجلس، تکالیفی برای کمیسیون اقتصادی در راستای رسیدگی به مسائل ارزی کشور تعیین شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس برنامه نشست کمیسیون اقتصادی روز سه شنبه با حضور وزیران اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مسائل ارزی برگزار می شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس افزود: وزارتخانه های اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی، گزارشی از برنامه ها و عملکردی سازمان ذی ربط در حوزه بازار ارز باید ارائه کنند.
پورابراهیمی گفت: بانک مرکزی تاکنون برنامه جامع و زمان دار در خصوص ساماندهی بازار ارز ارائه نکرده است و اقداماتی که تاکنون بانک مرکزی انجام داده براساس اطلاعیه های این بانک بوده است.
به گزارش ایرنا از خانه ملت، وی ادامه داد: از وزیر صنعت خواسته شده تا ابعاد و آثار مرتبط با ساماندهی بازار ارز را بر حوزه بازرگانی داخلی و خارجی را تشریح کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: قرار است وزیر اقتصاد گزارشی درباره آثار ساماندهی بازار ارز بر بازارهای سرمایه و پول وسایر مولفه های اقتصادی ارائه کند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گزارش و برنامه های بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز با طرح مجلس در این باره انطباق داده می شود و از بخش های که همپوشانی داشته باشد حمایت می شود و درباره بخش های که متفاوت است نقطه نظرات بیان خواهد شد.