صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس مجلس

کمیسیون اقتصادی مجلس افزایش نرخ ارز را بررسی می کند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه موضوع افزایش نرخ ارز را با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی رسیدگی می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه موضوع افزایش نرخ ارز را با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی رسیدگی می‌کند.
‌‌‌‌‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس این مطلب را در پاسخ به تذکر نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه درمورد افزایش نرخ ارز بیان کرد.
قاضی پور در این تذکر اظهارداشت: وضعیت ارز امروز در کشور بسیار نابسامان است و مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده است.
وی از لاریجانی خواست جلوی افزایش نرخ ارز را بگیرید تا مشکلات سیاسی، امنیتی، اجتماعی در کشور به وجود نیاید، ریال ها به دلار تبدیل نشود و بانک ها ورشکسته نشوند.
رییس مجلس نیز در پاسخ گفت: در مورد این مساله باید حساسیت لازم وجود داشته باشد، کمیسیون اقتصادی مجلس مامور شده روز دوشنبه جلسه ای با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برگزار و پس از این جلسه گزارشی را به مجلس ارائه کند.
لاریجانی یادآور شد: همچنین از برخی مسئولان دعوت می کنیم که در مجلس حضور یابند و در مورد افزایش نرخ ارز و نحوه کنترل آن توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کنند.