صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرپرست شرکت گاز استان خوزستان اعلام کرد

آمادگی شرکت گاز استان خوزستان برای تحقق شعار سال

بداله ابول پور سرپرست شرکت گاز خوزستان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری ( مدضله العالی ) از آمادگی این شرکت برای تحقق شعار سال 1397 خبرداد و افزود : همه امکانات باید برای حمایت از اشتغال پایدار جوانان وتولید کالای مرغوب و باکیفیت ایرانی بسیج شوند.

بداله ابول پور سرپرست شرکت گاز خوزستان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدضله العالی) از آمادگی این شرکت برای تحقق شعار سال ۱۳۹۷ خبرداد و افزود: همه امکانات باید برای حمایت از اشتغال پایدار جوانان وتولید کالای مرغوب و باکیفیت ایرانی بسیج شوند.
به گزارش کسب و کار نیوز، سرپرست شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های فنی و تخصصی این شرکت در طراحی خطوط و شبکه‌های کازرسانی گفت: نیروهای متخصص این شرکت طی سال ۱۳۹۶ توانستند پیش از ۱۲۰۰ کیلومتر خطوط و شبکه گازرسانی را طراحی، اجرا و به بهره برداری برسانند و این در حالی است که طی سال مذکور تعداد ۶۴ واحد مختلف صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند که نشان از حرکت پر شتاب این شرکت برای حمایت از تولید داخلی است.
عبدا... ابول پور همچنین با تاکید بر بسیج امکانات برای تحقق شعار سال جاری که توسط مقام معظم رهبری (دامت برکاته) به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است افزود: شرکت گاز استان خوزستان با تأسیس دفتر سرمایه گذاری گام‌های مؤثری برای حمایت از سرمایه گذاران بخشهای خصوصی و دولتی برداشته است و آمادگی کامل دارد تا در صورت تقاضای سرمایه گذاران نسبت به تأمین گاز مصرفی صنایع مولد و تحقق شعار سال ۱۳۹۷ اقدام نماید.