صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دخئا: ۱۲ امتیاز اختلاف زیاد است ولی تسلیم نخواهیم شد

دروازه بان منچستریونایتد می گوید او و هم تیمی هایش تا پایان لیگ برتر تسلیم نخواهند شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا هر چند ژوزه مورینیو از تمدید بلندمدت قرارداد داوید دخئا سخن به میان آورده بود ولی این دروازه بان به نظر عجله ای برای این کار ندارد. او درباره ماندن در جمع بازیکنان یونایتد گفت:‌ الان زمان مناسبی برای صحبت درباره آینده نیست. بحث تمدید قراداد باید در انتهای فصل مطرح شود.  ما از الان تا انتهای فصل بازیهای زیادی در پیش داریم که اولین آن برابر برنلی است و به همین خاطر تمام تمرکز ما الان روی بازی با برنلی است تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم. الان مهمترین مسئله برای ما این است که سرمان را پایین بیندازیم و فقط و فقط تمرین کنیم و بهتر از قبل شویم و بتوانیم ۳ امتیاز بازیهای خودمان را به دست بیاوریم.
او در ادامه گفت: همین که عضوی از این باشگاه بزرگ باشید که نوبه خود افتخار است چه برسد به اینکه بازیکن تیم یونایتد باشید و پیراهن تیم را بر تن کنید. خیلی ها در انگلیس و جهان طرفدار یونایتد هستند و با این تیم زندگی می کنند. بازی برای منچستریونایتد برای من افتخار بسیار بزرگی است که توانستم به آن دست یابم.
هر چند منچستریونایتد با ۱۲ امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رده دوم لیگ برتر قرار دارد ولی  دروازه بان اسپانیایی با ۱۳کلین شیت بیشتر از هر دروازه بان دیگری توانسته دروازه خودی را بسته نگه دارد.
دخئا در پایان گفت: ما باید صادق باشیم. اختلاف ۱۲ امتیازی با صدر جدول خیلی زیاد است ولی ما تسلیم نخواهیم شد. در لیگ برتر شما هیچوقت نمی توانید پیش بینی کنید چه اتفاقی رخ می دهد. لیگ برتر سخت ترین لیگ دنیا است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. ما با قدرت تا پایان فصل پیش می رویم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.