صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سفیر فلسطین در تهران با اشاره به تصمیم اخیر آمریکا

واکنش‌های کشورهای اسلامی به یک پروژه جهادی تبدیل شود

سفیر فلسطین در تهران با اشاره به تصمیم اخیر آمریکا برای انتقال سفارت خود در سرزمین‌های اشغالی گفت: من به کشورهای اسلامی هشدار می‌دهم که آنها در این زمینه یک مسئولیت شرعی دارند و باید این اعتراضات و واکنش‌ها به یک پروژه جهادی تبدیل شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، صلاح زواوی، سفیر فلسطین در تهران صبح روز پنچشنبه در یک نشست خبری  گفت: از موضع گیری  دیروز رهبر  انقلاب، رییس جمهور، وزارت خارجه و دیگر  مقامات ایرانی و همچنین جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین تشکر می‌کنم.
زواوی در این نشست مطبوعاتی که در پی سخنرانی روز گذشته ترامپ و به رسمیت شناختن قدس اشغالی از سوی دولت  کنونی این کشور به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تلاش رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور در سرزمین‌های اشغالی به شهر قدس برگزار شده بود گفت: اتفاقی که دیروز رخ داد باعث واکنش‌های بسیاری شد و تعداد زیادی از کشورها این تصمیم را محکوم کردند، ولی واکنش‌ها نباید به صدور بیانیه و تظاهرات خلاصه شود. من به کشورهای اسلامی هشدار می‌دهم که آنها در این زمینه یک مسئولیت شرعی دارند و باید این اعتراضات و واکنش‌ها به یک پروژه جهادی تبدیل شود و همه کشور اسلامی بر اساس میزان توانشان از ابعاد مختلف باید به ما کمک کنند که تمام خاک فلسطین آزاد شود.