صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام:

نمایشگاه صنایع دستی ایلام در ایام اربعین برپا می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: نمایشگاه آثار صنایع دستی هنرمندان ایلام در ایام اربعین در نقاط مختلف استان برپا می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز عبدالمالک شنبه زاده روز یک شنبه با بیان اینکه پایگاه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در شهرستان های چرداول، ایوان، ایلام، مهران، دهلران، دره شهر و ملکشاهی در مسیر تردد زوار اربعین برقرار می شود، اظهارداشت: هدف از استقرار این پایگاه ها، اطلاع رسانی و ارائه نقشه ای جامع از اماکن مذهبی، باستانی و دیدنی استان ایلام برای زوار است.
وی با اشاره به اینکه با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت و اماکن از واحدهای اقامتی و رفاهی در ایام اربعین و تردد زوار به صورت مستمر بازدید و بازرسی بعمل خواهد آمد، افزود: همکاران این دستگاه اجرایی در ایام اربعین با راهنمایی زائران، مناطق دیدنی استان را به زائران معرفی می کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان از 13 تا 30 آبان ماه در شهرهای ایلام، مهران و دهلران خبرداد و خاطرنشان ساخت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع دستی استان از تولید به مصرف، در معرض دید عموم و زائران قرار می گیرد.