پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

انتقاد آلگری از تکنولوژی بازبینی داوری

سرمربی یوونتوس از تساوی برابر آتالانتا ناراحت است و به انتقاد از تکنولوژی بازبینی داوری پرداخت.
به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، یوونتوس بعد از شش پیروزی پیاپی امتیاز از دست داد. بیانکونری‌ها که در زمین آتالانتا به میدان رفته بودند با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند.
آلگری از کسب این تساوی ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  از نتیجه اصلا راضی نیستم اما بازیکنان تا حدودی خوب ظاهر شدند و انتظارات را بر آورده کردند. اگر از فرصت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بهتر باشیم.
او ادامه‌ داد: تساوی ناامید کننده‌ای بود. باید روی ضربات شروع مجدد تمرین بیشتری داشته باشیم. بازیکنان کمی عجله کردند و این باعث شد تمرکز لازم را نداشته باشند. دو امتیاز حساس را از دست دادیم و امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
در این دیدار داور بعد از بازبینی دوباره صحنه، گل مانژوکیچ را مردود اعلام کرد. سرمربی یوونتوس در این باره نیز ‌اضافه کرد: نمی‌شود که روی هر صحنه مشکوکی فیلم بازبینی را نگاه کرد. فکر می‌کنم  که از این به بعد فوتبال به جای ۹۰ دقیقه دو، سه ساعت طول خواهد کشید و شبیه فوتبال‌ آمریکایی می‌شود. هر صحنه‌ای که نیاز به بازبینی ندارد. باید این موضوع محدود شود.
یوونتوس با تساوی که در این دیدار به دست آورد ۱۹ امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.