صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس

همایش اصناف طلایه داران دفاع مقدس برگزار می شود

همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس، همایش “اصناف طلایه داران دفاع مقدس” روز دوشنبه سوم مهر ماه جاری در تهران برگزار می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این همایش یک روزه جمعی از پیشکسوتان صنوف و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم اصناف تجلیل و تکریم خواهند شد.
دوشنبه سوم مهرماه و چهارمین روز هفته دفاع مقدس با عنوان ” اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف ” نامگذاری شده است.
در این همایش که با حضور رئیس اتاق اصناف ایران، رییس سازمان بسیج اصناف کشور و فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران برگزار می شود، سخنرانان درخصوص نقش اصناف در دوران دفاع مقدس مطالبی بیان خواهند کرد.
توجه به نقش اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی و انقلابی و بررسی تاثیر پشتیبانی مردمی و اصناف در کم اثر کردن تحریم ها و تهدیدات دشمن در دوران دفاع مقدس موضوعی است که در این همایش به آن پرداخته خواهد شد.
این گزارش حاکیست: اصناف و بازاریان علاوه بر نقش مهمی که در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند،  در دوران دفاع مقدس نیز بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده اند.