کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی استان برای میزبانی زائران اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، بهمن خسروانی با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و لزوم آمادگی استان جهت میزبانی زائرین حسینی، جلسه ای با حضور اعضای ستاد کمیته برگزاری اربعین استان در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.
وی افزود: طی جلسه مذکور مقرر شد کمیته ای متشکل از پلیس راه، بهداشت، حج و زیارت، عتبات و عالیات، وزارت نیرو، نماینده فرمانداریها، و این اداره کل جهت بازدید از مکان موکبهای مستقر در استان تشکیل و از این مکان بازدید کنند.
خسروانی افزود: جانمایی، نصب و تهیه تابلوهای راهنما و معرفی مکانهای ارائه خدمات بین راهی، ساماندهی تعمیرگاهها، تعویض روغنی و آپاراتی ها، و سایر مراکز خدمات خودروئی در مسیر تردد زائرین و کاروانها در اولویت اجرای طرح قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، همچنین از اهمیت بررسی جایگاههای عرضه سوخت در طول مسیر خبر داد و اظهار داشت: مجهز کردن این جایگاهها به تابلو راهنمای مسیر، شناسایی و رفع مشکلات موجود در پایانه راه کربلا و ساماندهی مناسب آن جهت پذیرایی از زائرین، همچنین جانمایی محل ایستگاههای اورژانس و هلال احمر نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.
خسروانی در خاتمه ضمن تأکید بر اهمیت کیفت خدمات دهی جاده ای در ایام اربعین گفت: زائرین محترم می توانند در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد، نظر و انتقاد در خصوص وضعیت نمازخانه ها، رستورانها و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در طول مسیر، از طریق ارسال پیام به سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ با قید نام و محل دقیق مکان مذکور، ما را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری کنند. ضمنا مسافرین می توانند از طریق ارسال پیام به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۴۲۳۳۳۳۳ ازآخرین وضعیت راههای کشور مطلع شوند.
وی افزود: طی جلسه مذکور مقرر شد کمیته ای متشکل از پلیس راه، بهداشت، حج و زیارت، عتبات و عالیات، وزارت نیرو، نماینده فرمانداریها، و این اداره کل جهت بازدید از مکان موکبهای مستقر در استان تشکیل و از این مکان بازدید کنند.
خسروانی افزود: جانمایی، نصب و تهیه تابلوهای راهنما و معرفی مکانهای ارائه خدمات بین راهی، ساماندهی تعمیرگاهها، تعویض روغنی و آپاراتی ها، و سایر مراکز خدمات خودروئی در مسیر تردد زائرین و کاروانها در اولویت اجرای طرح قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، همچنین از اهمیت بررسی جایگاههای عرضه سوخت در طول مسیر خبر داد و اظهار داشت: مجهز کردن این جایگاهها به تابلو راهنمای مسیر، شناسایی و رفع مشکلات موجود در پایانه راه کربلا و ساماندهی مناسب آن جهت پذیرایی از زائرین، همچنین جانمایی محل ایستگاههای اورژانس و هلال احمر نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.
خسروانی در خاتمه ضمن تأکید بر اهمیت کیفت خدمات دهی جاده ای در ایام اربعین گفت: زائرین محترم می توانند در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد، نظر و انتقاد در خصوص وضعیت نمازخانه ها، رستورانها و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در طول مسیر، از طریق ارسال پیام به سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ با قید نام و محل دقیق مکان مذکور، ما را در ارائه خدمات مطلوب تر یاری کنند. ضمنا مسافرین می توانند از طریق ارسال پیام به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۴۲۳۳۳۳۳ ازآخرین وضعیت راههای کشور مطلع شوند.