صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تیم ملی وزنه برداری همچنان در بلاتکلیفی

در حالی که تنها یک روز تا پایان ماه رمضان باقی مانده اما همچنان خبری از اعلام لیست تیم ملی وزنه برداری برای آغاز مجدد اردو نیست و این نگرانی وجود دارد که شاید دوباره خبری از آغاز اردوی تیم ملی نباشد.
پس از پایان جلسه شورای عالی فنی وزنه برداری که 25 خرداد برگزار شد قرار شد اردوی تیم ملی وزنه برداری بعد از ماه رمضان برگزار شود.
اکنون 9 روز از این جلسه می گذرد و یک روز دیگر نیز ماه رمضان به پایان می رسد  اما خبری از اعلام لیست 16 نفره تیم ملی نیست. با توجه به اعتراضی که سجاد انوشیروانی نسبت به تصمیم شورای عالی فنی برای کیانوش رستمی داشت، به نظر می رسد این اعلام نشدن لیست تیم ملی هم مرتبط با این قضیه باشد.
با این شرایط اگر آغاز اردوی تیم ملی باز هم به تعویق بیفتد، وزنه برداری ایران همچنان در حال از دست دادن فرصت ها برای آماده سازی است.
در شرایطی که  رقبای ایران از جمله روسیه در حال آماده شدن برای مسابقات جهانی 2017 هستند، وزنه برداری ایران همچنان درگیر مشکلات داخلی خود است و ملی پوشان نیز بلاتکلیف و بی خبر از اینکه بعد از گذشت 33 روز از تعطیلی اردوی تیم ملی، چه زمان بالاخره دوباره وارد اردو می شوند، در شهر های خود مشغول تمرین هستند.
فدراسیون وزنه برداری بهتر است قبل از اینکه بیشتر زمان از دست برود پیگیر آغاز اردوی تیم ملی و از همه مهمتر راضی کردن سجاد انوشیروانی به ادامه کار باشد چرا که در غیر این صورت تنها ضرر آن متوجه تیم ملی خواهد شد.