صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

گفت‌وگو با سحر صباغ‌سرشت

«فصل نرگس» بدون تغییر اکران می‌شود

تهیه‌کننده فیلم جدید نگار آذربایجانی از نمایش آن پس از پایان اکران "رگ خواب" در گروه سینماهای حوزه هنری خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنرآنلاین، سحر صباغ سرشت  درباره "فصل نرگس" به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تغییراتی که در نسخه اکران عمومی فیلم اعمال‌ شده است، گفت: فیلم هیچ تغییری نسبت به آنچه در جشنواره به نمایش درآمد ندارد، چرا که نگار آذربایجانی و من همه فکرها و مشورت‌های لازم را در مقطع قبل از حضور در جشنواره انجام دادیم. از آنجا که فیلم به لحاظ محتوایی مشکل ممیزی هم نداشت, نیازی به تغییر نبود.
صباغ سرشت افزود: ما سعی کردیم با توجه به این‌که فیلم در زمستان 94 کلید خورد و در بهار 95 نسخه ابتدایی آن آماده شد، آن را در حوزه‌های مختلف دوستان، همکاران و گروه‌های صاحب اندیشه و مخاطبان اصلی در نمایش‌های خصوصی کوچکی که داشتیم مورد ارزیابی قرار دهیم و از نظرات آن‌ها بهره‌مند شویم تا کار خودمان را با بهره‌مندی از نظرات مختلف بهتر و جذاب‌تر کنیم. این مهم، دستاورد خیلی خوب و جدی برای فیلم به همراه داشت و فیلم را از لحن روایی جذاب‌تری بهره‌مند ساخت از همین رو نیز امروز نیازی به تغییر در آن نمی‌بینیم.
 
 
فصل نرگس
وی همچنین درباره حضور "فصل نرگس" در جشنواره‌ها و اکران خارجی فیلم نیز بیان کرد: تقریباً تمام‌کارهایی که برای مراقبت "فصل نرگس" لازم بود انجام دادیم و قبل از جشنواره فیلم فجر این کارها انجام شد و به‌زودی کارهایش انجام و حضورش در کشورهای مختلف و جشنواره‌ها اعلام خواهد شد. هنوز جشنواره‌های خارجی جواب مشخصی به ما ندادند و در مرحله انتخاب هستند. بنابراین در این زمینه فعلاً نمی‌توانم اطلاع‌رسانی داشته باشم.
"فصل نرگس " دومین فیلم نگار آذربایجانی اثری پر بازیگر و پر لوکیشن است که قصه‌ای انسان دوستانه و عاشقانه را در قالب داستانی امیدبخش روایت می‌کند. فیلم اثری پر بازیگر است و از جنوبی‌ترین نقطه تهران تا شمالی‌ترین منطقه پایتخت را به تصویر کشیده است.
 
 
فصل نرگس
یکتا ناصر، ریما رامین فر، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می‌روند و حضور چهره‌هایی همچون گوهر خیراندیش، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزا آقایی، شیرین اسماعیلی و شبنم گودرزی بازیگران "فصل نرگس " را تشکیل می‌دهند. همچنین رضا یزدانی، همایون ارشادی، علیرضا خمسه و ژاله صامتی درصحنه‌ای از فیلم به‌صورت افتخاری در نقش خودشان حضور دارند. حمیدرضا عارف سرمایه‌گذار و مجری طرح فیلم سینمایی " فصل نرگس " است و بنیاد سینمایی فارابی و موسسه فرهنگی، هنری آوای هنر سلامت نیز از فیلم "فصل نرگس "پس از ساخت و تولید با توجه به ارزش‌های موضوعی مفهومی و محتوایی فیلم حمایت کرده‌اند.
پخش داخلی فیلم سینمایی "فصل نرگس " بر عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری است.