صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت:

جذب سرمایه خارجی در صنعت نفت به افزایش اشتغال‌زایی می‌انجامد

عضو اتاق بازرگانی تهران با اشاره به این‌که افزایش سرمایه گذاری خارجی سبب بهبود روند اشتغال‌زایی در کشور می‌شود، گفت: اکنون آنچه....
بیش از همه به آن نیازمندیم ایجاد اشتغال است و برای این اشتغال‌زایی نیز باید موتور اقتصاد کشور حرکت کند که یکی از لوازم این حرکت توسعه صنعت نفت است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، عباس آرگون، عضو اتاق بازرگانی تهران به لزوم جذب سرمایه خارجی در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی منطقه، جذب سرمایه و ورود سرمایه گذار خارجی به کشور نشانگر امنیت بالای سرمایه گذاری در ایران و ارمغان ثبات اقتصادی است.
وی افزود: شکی نیست که سرمایه گذاری خارجی در صنعت کشور به‌ویژه صنعت نفت، سبب رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور خواهد شد، همچنین ‌سرمایه‌گذاری‌های جدید در صنعت نفت افزون بر توسعه این صنعت و رشد اقتصادی کشور، بیانگر قدرت و دیپلماسی نرم جمهوری اسلامی ایران است.
آرگون تصریح کرد: یکی از آثار مثبت جذب سرمایه و ورود سرمایه گذار خارجی به کشور رشد افزایش اشتغال است، از این رو بدون تردید سرمایه گذاری خارجی به افزایش اشتغال‌زایی و پویا و فعال‌تر شدن شرکت‌های داخلی می‌انجامد.
عضو اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: اکنون آنچه بیش از همه به آن نیازمندیم ایجاد اشتغال است و برای این اشتغال‌زایی نیز باید موتور اقتصاد کشور حرکت کند که یکی از لوازم این حرکت توسعه صنعت نفت است.