صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

جزئیات حریق در هتل آپادانا

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات حریق در هتل آپادانا را تشریح کرد.
سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یکی از هتل آپارتمان‌های تهران واقع در خیابان طالقانی نبش خیابان بهار در ساعت 12:36 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد.
وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی، آتش نشانان چهار ایستگاه به همراه تشک نجات، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و بالابر هیدورلیکی را به محل اعزام کرد گفت: محل حادثه یک هتل آپارتمان چهار طبقه بود که حریق در قسمت حیاط آن و بخش کافی شاپ رخ داده بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این کافی شاپ حدود 80 متر مربع مساحت داشته و با متریال چوبی تزیین شده بود گفت: شعله‌های آتش فضای این کافی شاپ را در بر گرفته و دود حاصل از آن به زیرزمین این هتل که رستوران بود و همچنین طبقات بالایی سرایت کرده بود.
ملکی با اشاره به تقسیم شدن آتش نشانان به دو گروه در این عملیات گفت: یک گروه از آتش نشانان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز با مراجعه به طبقات عملیات نجات را در دستور کار خود قرار دادند که در مجموع پنج نفر از سوی آتش نشانان نجات داده شدند که یک نفرشان که حدود 60 سال سن داشت دچار آسیب دیدگی سطحی شده بود که عوامل اورژانس اقدام به مداوای وی کردند.
وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است گفت: آتش نشانان پس ازایمن سازی محل در حوالی ساعت 13:30 به عملیات خود خاتمه دادند.