صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ادعای مارکا

15 ماه تا 5 سال زندان؛ جریمه تخلف مالیاتی رونالدو

مقامات دارایی مسئول تحقیق در مورد فریبکاری مالیاتی رونالدو، جریمه احتمالی برای این فوق ستاره را زندان می دانند.
اخبار حاکی از آن است که ستاره پرتغالی رئال مادرید از سال 2011 تا 2014، پانزده میلیون یورو از مالیات درآمد حق تصویر خود را پرداخت نکرده است اما این موضوع باعث اختلاف نظر شدیدی بین بازرسان مالیاتی اسپانیا شده و برخی معتقد به اعلام جرم علیه رونالدو و برخی به دنبال حل و فصل ماجرا در چارچوب قوانین اداری هستند.
در حال حاضر بازرسان مالیاتی به دنبال این هستند که امکان ایجاد یک پرونده کیفری را برای رونالدو فراهم سازند اما در مورد پرونده رونالدو بین بازرسان مالیاتی و مسئولان دادستانی اختلاف نظر وجود دارد.
به نظر می رسد رونالدو برای فرار مالیاتی، درآمد حاصل از حق پخش تصاویر خود را به حسابی در جزیره ای ناشناخته منتقل کرده اما از سال 2014 و قبل از شروع تحقیقات، دیگر همه چیز روال قانونی به خود گرفته و رونالدو 6 میلیون یورو مالیات خود را پرداخته است اما از نظر کارشناسان، او باید مالیات همه سال های گذشته را به طور جداگانه پرداخت می کرده است.
در حالی که همچنان اختلاف نظر بین جریمه شدن یا نشدن رونالدو وجود دارد، مارکا ادعا کرده است که در اداره مالیات اسپانیا برای تخلف رونالدو، 15 ماه تا 5 سال زندان را تخمین می زنند!