صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

میتسوبیشی اعلام کرد

میتسوبیشی به دنبال گسترش همکاری ها با صنعت پتروشیمی ایران است

مدیر مرکز مجوز فناوری میتسوبیشی کمیکالز اعلام کرد که این شرکت ژاپنی افزون بر تعامل با مشتریان کنونی خود در ایران، برای گسترش فعالیت های خود در این کشور تلاش می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، کیوشی یوکاوا، مدیر مرکزی مجوز فناوری شرکت ژاپنی میتسوبیشی کمیکالز گفت: برای توسعه فعالیت‌های خود در ایران در نمایشگاه نفت حضور یافته است.
وی ضمن تأکید بر تأثیر مثبت پایان تحریم‌ها بر فضای تجاری صنعت نفت ایران، اعلام کرد: میتسوبیشی کمیکالز به تلاش‌ها برای حل چالش‌های مالی باقیمانده به منظور توسعه فعالیت‌های خود ادامه می دهد.
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎آید؛ از لحاظ تعداد شرکت‎های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و دوم پس از چین، ایتالیا، هلند، فرانسه و انگلیس در رتبه‎های بعدی قرار دارند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد.