صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نوکیا از موفقیت ساعت هوشمند Steel HR، از زمان خرید کمپانی Withings خبر می دهد

در ماه فوریه سال جاری میلادی بود که نوکیا اعلام کرد برند Withings به خانواده نوکیا می پیوندد و تمام محصولات آن، به شکلی یکپارچه و تحت یک برند واحد به فروش می رسند.
 از آن زمان، Withings یکی از بهترین پوشیدنی های خود، یعنی ساعت آنالوگ Steel HR را روانه بازار کرده کرده که ظاهراً با موفقیت قابل توجهی مواجه شده است.
پر واضح است که برند نوکیا به مراتب از Withings محبوب تر بوده و این مسئله، قطعاً کمک شایانی به افزایش فروش محصولات آن کمپانی کرده است. Rajeev Suri، مدیر عامل نوکیا اعتقاد دارد که همین موفقیت می تواند با موبایل های HMD Global که تحت برند نوکیا به فروش خواهند رسید نیز تکرار شود.
مدیر عامل نوکیا اعتقاد دارد همین موفقیت می تواند با موبایل های HMD Global نیز تکرار شود
کمپانی نوکیا اگرچه از فروش بسیار خوب پوشیدنی Withing Steel HR خبر داده، اما آمار دقیقی از میزان این فروش ارائه نکرده است. دو مدل مختلف این ساعت هوشمند در حال حاضر با قیمت 189.95 و 199.95 یورو به فروش می رسند.
Steel HR نخستین دستگاه پوشیدنی پایشگر فعالیت به همراه سنسور ضربان قلب است که عمر باتری بسیار زیاد 25 روزه را با خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این، ساعت هوشمند آنالوگ مورد اشاره از اعلانات دستگاه های موبایل هم پشتیبانی می کند و قادر به نمایش آنها روی نمایشگر خود است.