صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی

توقف ارائه خدمات فرودگاهی به زاگرس‌ایر در مشهد را پیگیری می‌کنیم

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: توقف ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس‌ در فرودگاه مشهد...
 از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال پیگیری است.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فارس، رضا جعفرزاده در پاسخ به این سؤال که سازمان هواپیمایی کشوری پس از توقف ارائه خدمات به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد، چه پیگیری‌هایی از این شرکت هواپیمایی داشته است؟ به این جواب بسنده کرد که موضوع از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در حال پیگیری است.
روز گذشته اعلام شد که ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد، به علت تأخیرات طولانی پرواز متوقف شده است.
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، در این‌باره گفته بود که: پرواز نجف - مشهد روز 25 فروردین‌ شرکت هواپیمایی زاگرس با 144 ساعت تأخیر پرواز انجام شد.
محمدحسن اصولی صفار با تأکید بر‌ الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران ‌گفته بود: شرکت زاگرس نسبت به این امر و تعهدات خود در مورد پرداخت حقوق مسافران پرواز تأخیر‌دار نجف - مشهد با وجود‌ فرصت کافی از سوی مسافران تاکنون اقدام نکرده است‌ در این راستا و به دلیل عدم اجرای تعهدات، از امروز با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی به شرکت زاگرس تا اطلاع ثانوی سلب می‌شود.
‌بنا به گفته وی البته مسافران نیز به دلایل مختلف نظیر تاخیر در پروازها و یا عدم پاسخگویی از سوی شرکت‌های مربوطه اجازه توقف در هواپیما را ندارند و طبق قانون ارتکاب چنین اقدامی از سوی مسافران جرم است و برابر قانون با آنها نیز برخورد خواهد شد.