صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در راستای بررسی روند پیشرفت طرح های گوناگون

شهردار و رئیس شورای اسلامی اندیشه از وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردند

در راستای بررسی روند پیشرفت طرح های گوناگون شهرداری اندیشه در حوزه های عمرانی، شهرسازی و خدمات شهری، به همراه معاونین....
 و اعضای شورای اسلامی از پرو‍ژه های سطح شهر بازدید نمودند. 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، در این بازدید علی بدلی رئیس شورای اسلامی، یعقوب وکیلی عضو شورا، محسن احمدی معاون فنی و عمرانی، جمشید البرزی معاون خدمات شهری و نیز محمّدعلی قره باغی سرپرست روابط عمومی در کنار عباس شوندی حضور داشتند و از پرژوه های عمرانی نظیر آسفالت معابر سطح شهر (خیابانهای شاهد، بهارستان، توحید، فردوسی و میدان مادر)، عملیات جدولگذاری (بلوار آزادی، میدان شهدای گمنام و خیابان توحید) و در ادامه، از تکمیل احداث فاز دوم بوستان حاشیه ای اندیشه بازدید بعمل آمد.
در طی این بازدید، عباس شوندی گفت: با توجه به آغاز سال جاری، شهرداری اندیشه برنامه ریزی‌های لازم و اساسی جهت توانمندسازی و ایجاد تعادل همه جانبه در تمامی نقاط سطح شهر اندیشه، را تهیه و تدوین نموده است.
شهردار اندیشه، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 96 بتوانیم هرچه سریع تر برخی پروژه‌های در دست اجرا را به بهره‌برداری برسانیم و در راستای خدمت رسانی به شهروندان اندیشه گام های اساسی و بلندتری برداریم.
در حین بازدید، علی بدلی رئیس شورای اسلامی هم ضمن قدردانی از خدمات و زحمات شبانه روزی شهردار و پرسنل شهرداری، تلاش و همّت هر چه بیشتر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی را در کسب رضایتمندی شهروندان و بهره گیری از تمام امکانات و توانمندیها جهت خدمت به مردم را از جمله معیارهای اصلی شهروندمداری، بر شمرد