پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان در ارزیابی عملکرد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین اللملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه های برتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این استان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.
سید محمد تقوی در جمع خبرنگاران افزود: عملکرد روابط عمومی های 75 دستگاه اجرایی ، شرکت های خدمات رسان، شهرداری ها و فرمانداری های این استان در دهه فجر امسال در شش حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت. وی بیان کرد: دستگاهها شامل حوزه های اقتصادی( بانک ها و بیمه ها) ، فرهنگی، اداری و قضایی، خدمات رسان و شهرداری ها، زیربنایی و فرمانداری ها بودند. 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد توانست 2 رتبه اولی و سومی را در ارزیابی عملکرد به خود اختصاص دهد. 
تقوی رتبه های اول ارزیابی روابط عمومی در حوزه های دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها، زیربنایی و فرمانداری ها را نیز به ترتیب روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق و صنعت و معدن و بویراحمد برشمرد. 
وی اضافه کرد: رتبه های اول در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اداری و قضایی را به ترتیب ، اداره کل اقتصاد و دارایی ، آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و اطلاعات به دست آوردند. 
تقوی در ادامه گفت: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این استان رتبه های اول در بخش دستگاههای خدمات رسان و شهرداری ها و رتبه سوم در بین تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان را بدست آورد. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوحی از تلاش های روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این استان در دهه مبارک فجر 1395 تقدیر کرد.