صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد:

برگزاری تور قشم با کشتی کروز در نوروز 96

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری نوروزی خود با اصحاب رسانه از برگزاری تور قشم با کشتی کروز....
در نوروز 96 خبر داد و گفت: در هفته نخست تعطیلات نوروزی  ما حضور کشتی کروز را در جهت راه اندازی تور بین قشم و کیش خواهیم داشت که کلیه مسافران و کیشوندان می توانند با تعرفه ها و قیمت های تعیین شده از این گشت ها و سفرهای دریایی لذت ببرند.
به گزارش کسب و کار نیوز معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش  در نشست خبری  نوروزی خود با اصحاب رسانه از برگزاری تور قشم با کشتی کروز در نوروز 96 خبر داد و گفت: در هفته نخست تعطیلات نوروزی  ما حضور کشتی کروز را در جهت راه اندازی تور بین قشم و کیش خواهیم داشت که کلیه مسافران و کیشوندان می توانند با تعرفه ها و قیمت های تعیین شده از این گشت ها و سفرهای دریایی لذت ببرند.
خدایی  با اظهار این مطلب که حضور کشتی کروز و برگزاری تور قشم با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری انجام می گردد اظهار داشت: بکار گیری این کشتی کروز با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سفرهای کوتاه مدت و گشت های دریایی و تامین رفاه بیشتر گردشگران از نوروز 96 در جزیره کیش آغاز می شود.و این کروز یک کشتی اقیانوس پیما با قابلیت سفر ایمن در هر شرایط آب و هوایی می باشد که با سرعت 26 نات دریایی در ساعت یکی از سریع ترین کشتی های مسافربری است.و سفرهای دریایی در مسیر کیش به قشم، بندرعباس و لنگه از جمله برنامه هایی است که برای این کشتی کروز در نظر گرفته شده است.
خدایی در ادامه افزود : طول این کشتی که هفته اول فروردین وارد بندرگاه جزیره کیش می شود 176 متر و با 152 کابین و 404 تخت اقامتی امکان پذیرش بیش از 500 مسافر را دارد. 3500 متر مربع فضای رستورانی، 2 سالن سینما، اتاق مطالعه، کتابخانه، اتاق بازی کودکان و سالن برگزاری همایش ها و مراسم جشن از دیگر امکانات این کشتی کروز است  که این کشتی قابلیت جابجایی همزمان 135خودرو با سرنشین را دارا می باشد  
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص  برنامه های متنوع نوروزی 96 نیز افزود : :امسال در بسته های گردشگری که در قالب تورهای داخل جزیره به مسافران ارائه می شود هزینه های جابجایی نیز محاسبه شده است و گردشگران برای تردد به  اماکن گردشگری و جاذبه های تاریخی و تفریحی هزینه ای به تاکسی ها و وسایل نقلیه عمومی پرداخت نمی کنند چرا که این هزینه ها توسط دفاتر فروش خدمات گردشگری به  تاکسی ها پرداخت خواهد شد.
ایشان در ادامه  گفت : همچنین در راستای رفاه گردشگران گشت های تاریخی، طبیعت گردی و ساحلی جزیره به گونه ای تنظیم شده اند که تمامی خریداران این تورها می توانند به راحتی از همه بخش های جزیره بدون محدودیت زمانی استفاده کنند. در اجرای این تورها مینی بوس های موجود در این چرخه طی زمان بندی مشخصی از مسیرهای تعیین شده عبور می کنند و مسافران می توانند همانند سیستم مترویی از این سرویس ها استفاده کنند.
خدایی در ادامه از اضافه شدن برخی از مراکز  فرهنگی ورزشی به خدمات گردشگری کیشدر نوروز 96 خبر داد و  افزود : امسال افزوده شدن مجموعه آوای خلیج فارس را در کیش خواهیم داشت که هر یک ساعت رقص موزیکال آب را به نمایش می گذارد ضمن اینکه پارک آبی اوشن نیز به عنوان نخستین پارک آبی رو باز در ایران که در خاورمیانه بی نظیراست در نوروز امسال فعال خواهد بود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه  امسال همانند سال گذشته کنترل دقیقی بر روی فروش بلیط  پروازها اعمال خواهد شد گفت: به تمامی آژانس ها سقف قیمت تورها اعلام شده است و  در صورت تخلف تورها از قیمت های اعلام شده، این افراد از طریق سازمان میراث فرهنگی به تعزیرات معرفی می شوند و با آنان برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه ریزی های گسترده و نظارت در جهت استاندارد سازی خدمات گردشگری در کیش تصریح کرد: امسال تابلو ستاره های تمام هتل ها نصب شده و رستوران ها نیز درجه بندی شده اند به نحوی که رستوران های دارای موزیک هم از نظر کیفیت غذایی و خدمات دهی و هم سطح موزیک درجه بندی شده اند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های متعددی در باغ راه اجرا خواهد شد و از 25 اسفند شاهد حضور اقوام مختلف ایرانی و اجرای برنامه های مختلف و شادی برای کودکان و نو نهالان خواهیم بود.