صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

انتصاب جدید در وزارت نیرو:

وزیر نیرو قائم مقام جدید خود در امور بین الملل و معاون برنامه ریزی را منصوب کرد

طی حکمی از سوی وزیر نیرو، «علیرضا دائمی» معاون پیشین برنامه ریزی این وزارتخانه به عنوان قائم‌مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق و «محسن بختیار» به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو منصوب شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور «ستار محمودی» قائم مقام وزیر نیرو احکام «علیرضا دائمی» به عنوان قائم‌مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق و «محسن بختیار» به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو ابلاغ شد.
قائم مقام وزیر نیرو در این مراسم تاکید کرد: معاونت برنامه‌ریزی یک حوزه چند بعدی است که هر گونه اقدام از طرف آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی کار سایر بخش‌های وزارتخانه تاثیر می‌گذارد.
محمودی خاطرنشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی وظیفه خطیر توازن بخشی به سایر بخش‌های وزارت نیرو را بر عهده دارد و کوچک‌ترین خلل در این بخش می‌تواند باعث زشتی پیکر زیبای این سازمان شود.
*کاهش وابستگی به منابع عمومی دولت و پیگیری برنامه اقتصاد مقاومتی
معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو نیز در این مراسم گفت: از جمله برنامه‌های معاونت برای سال‌های آتی تدوین برنامه یی برای کاهش وابستگی صنعت به منابع عمومی دولتی و پیگیری برنامه «اقتصاد مقاومتی» است.