صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات لارستان خبر داد:

کسب رتبهٔ برتر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در عملکرد پاسخگویی به شکایات

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در عملکرد پاسخگویی به شکایات در بین دستگاه‌های اجرایی استان فارس خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل  از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ناصر فنونی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از کسب رتبه برتر اداره کل راه و شهرسازی لارستان در عملکرد پاسخگویی به شکایات در بین دستگاه‌های اجرایی استان فارس خبر داد.
فنونی اظهار کرد: در همایش سراسری واحد بازرسی و رابطین مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سامد سال ۱۳۹۵ که در استانداری فارس تشکیل شد، اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل توانست به این موفقیت دست یابد.
وی بیان کرد: وقتی همکاران ما با روحی بزرگ در راه خدمت‌رسانی همواره در تلاش‌اند همواره دستان دیگر آنان در دستان خداست و این اندیشهٔ والای همهٔ خادمان به این نظام مقدس است که در افق بلندش، دیگر گونه‌ای جز خدمت یافت نمی‌شود.
فنونی در ادامه افزود: این موفقیت حاصل تلاش مدیریت کل، مدیریت‌ها و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی است و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه مذکور و تلفن ۱۱۱ نسبت به درخواست، گزارش، انتقاد و شکایت خود با دستگاه‌های اجرایی ارتباط برقرار نمایند.