صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان کرد:

آموزش و ارتقاء مهارت مهمترین عامل پیشرفت و توسعه کیفیت در محصولات واحدهای صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران؛ آموزش رامهمترین عامل پیشرفت و تغییر ارتقاء در محصولات واحدهای صنعتی دانست.

علی یزدانی در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی جغتای و واحدهای در حال احداث این ناحیه اعلام کرد: واحدهای صنعتی باید به آموزش جدی و کاربردی بپردازند زیرا یکی از راههای تقویت و توانمندی ارتقا سطح آگاهی ودانش است   که  این موضوع در جهت تحقق اهداف و ماموریت های مجموعه بسیار موثر است.
وی ضمن تاکید بر آموزش مستمر و علمی  ادامه داد: هم واحدهای صنعتی و هم مدیران شهرکهای صنعتی سراسر کشور باید در حوزه های مختلف آموزشی و تحقق بیشتر این امر تلاش مضاعف کنند و با جدیت پیگیر باشند.
مهندس یزدانی عنوان کرد: با توجه به تفاهم نامه آموزشی که بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امضا شده واحدها باید ازاین فرصت استفاده کامل را ببرند و سطح دانش و مهارت پرسنل خود را افزایش دهند.
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در ادامه اظهار داشت: رفع نیازهای اقتصادی در شهرکها و نواحی صنعتی کشور یکی از مهمترین اهداف دولت یازدهم بشمار می رود که در جهت کمک به واحدهای صنعتی مدنظر می باشد.